Purejunk "1971"

Het is geweldig hoe lang je de aandacht nog weet vast te houden met 2 akkoorden. Het is geweldig gemixt en geproduceerd, heeft een fijne sfeer, bouwt goed op, maar misschien blijft het uiteindelijk toch iets te lang hetzelfde..

Toch puik werk!
 
Ibiza, 11 AM... Lekker!
 
Ik vind hem top! Ik zou er zo een nieuwe bank voor aanschaffen, zo eentje met zo'n verlengstuk, zo'n laagzitter.

Meer variatie maakt deze track volgens mij niet beter. Wat mij betreft niets meer aan doen dus. Mijn stem heb je (voor wat ie waard is uiteraard).
 
Laatst gewijzigd:
Een van de tracks die ik toch weer steeds ga beluisteren, inderdaad zoals eerder vermeld hier een heerlijke lounge track (nog even een geschikte bank uitzoeken moet en genieten gaat van een Mojito)
Aardig K&D of eigenlijk beter imo (graag een "mega" mix van een uur zou willen horen)
Top, ga zo door, wel benieuwd wat je heb gebruikt
 
@WAREHOUSEGROOVE
Beter dan K&D? Dit moet het grootste compliment zijn! Bedankt!
Deze track is 100% in the box. Kan me niet precies herinneren maar er zit een Omnisphere tussen en als ik me niet vergis een Alchemy. Ik gebruik Studio One (Presonus) en gebruik vaak de ingebouwde Mojito synth. Echt een basic plug, maar past altijd heel mooi in de mix vind ik :-) De lead synth komt uit de Mojito.
 
Beetje lang voor mijn smaak maar klinkt erg goed!
 
Back
Top