Mind Dilution - '88 - A Hazy Day In Church (Ambient/Elektro)

Noiseflux

Zwarte Ruis
Lid sinds
24 januari 2010
Berichten
982
Locatie
Zevenaar
Laatste werk..
 

Attachments

  • '88 - A Hazy Day In Church.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 157
Begint idd erg veelbelovend.. lekker BOC-achtig, maar dan gooit dat melodietje een beetje roet in't eten. Ik zou er iig een ander geluid voor nemen, en het iets anders laten spelen.. een beetje minder noten en wellicht wat meer de mineur kant op. Verder kliknt het kwa mix en zo wel erg lekker hier :)
 
Laatst gewijzigd:
Ik vinnum gaaf!
 
Cool, bedankt mensen. Ik hoorde inderdaad al meer commentaar op het melodietje. (ik had 'm aan twee mensen laten horen en allebei zeiden ze iets over de melodie)
Het punt was een beetje dat ik de track met de melodie was begonnen. Dan vind ik het altijd moeilijk om die er weer uit te gaan slopen :D
Ik heb al een oplossing in m'n hoofd maar daar ben ik voor deze contest waarschijnlijk wat te laat mee. :)
 
Laatst gewijzigd:
Misschien kan je een linkje posten naar de nieuwe versie als je hem hebt.. lijkt me leuk om te horen :)
 
Ja de akkoorden zijn ook allemaal majeur dus ik moet nog even vogelen hoe ik dat ga doen :D
 
Ik vind de melodie geniaal, die moet je echt zo laten. Ook het wazige past er erg goed bij, ik hoor heel veel lagen en dat is echt heel goed gedaan. Wat ik mis is een 2e helft. Na je 1e break ga je weer terug naar het eerste deel als het ware, ik had daar wel een flinke beat willen horen, dus gewoon elke tik een beat in plaats van om de tik.
 
Thanks! Als ik weer eens tijd heb ga ik het eens proberen, ik zie een constante kick wel werken ja :)
 
Nog niet maar ik wil wel meer deze kant op. :)
Bedankt voor het compliment in ieder geval!
 
ik ben het eens met dj koelkast. ik vindt de melodie juist erg goed werken. Maar het is uiteraard persoonlijk. Ik houdt van het contrast. De track verder vindt ik erg cool. Mooie geluiden. Props
 
Heerlijke eskmo sfeer.. (door de snare waarschijnlijk)

Melodietje:
De eerste 2-3 x dat het melodietje kwam vond ik er vreselijk.. niet aan te horen..
maar nu ik de track voor de 2e keer luister begint het gevoelsmatig wel te kloppen.
maar zou er alsnog iets anders van maken.. vooral een ander geluid!


voor de rest een heerlijke track!!
 
lekkere track.. tja dat melodietje..daar is al genoeg overgezegt. ik mis alleen een bridge. zo als het nu is klinkt te simpel.
 
Back
Top