* Cunttest 2011 *

prijs ?
bij alles wat ik doe hou ik steeds een oog op de voordeur en de mobile in 1 hand, mocht 6 ooit langskomen ende of contact zoeken....
tot op heden tevergeefs.
( misschien kan de auto ook weer terug op de oprijlaan, snif. )
 
aldus: sunny pedaal prijs ?
bij alles wat ik doe hou ik steeds een oog op de voordeur en de mobile in 1 hand, mocht 6 ooit langskomen ende of contact zoeken....
tot op heden tevergeefs.
( misschien kan de auto ook weer terug op de oprijlaan, snif. )

Om meer 'artiesten' aan te moedigen deel te nemen aan dit stukje (internet)vervuiling:

Er wordt misschien weer een SUPER-ULTRA-DeLUXE-MEGA-GIGA PRIJS aan de winnaar geschonken!!!


..



Allereerst uiteraard van harte GEFELICITEERD voor het stuk internetvervuiling wat verkozen werd tot #1 in deze Cunttest ! :mega:


De diverse redenen waarom er nog geen bericht/prijs is gekomen:

-Het is nog maar enkele daagjes gelee... op tijd zijn is niet echt K.. :D

-Vele verzoeken tot hertelling (denk ik)

-Er moet nog overlegd worden hoe er omgegaan moet worden met 2 winnaars.. :erm:
2 Prijzen? 1 prijs doormidden zagen? Diskwalificeren? ...?

-Prijs is nog niet 100% bekend :D

-Crisis

-En natuurlijk: adres(sen) zijn niet bekend..
 
dat laatste puntje kan natuurlijk geen echte reden zijn en lijkt me dus ook een slap excuus om de prijs niet op te hoeven sturen :D
 
m en s delen de k wel hoor.....
en anders spelen we ermee om de beurt.
maar is er serieus een prijs verbonden aan het droppen van k** op internet ?
wauw , heeft het toch zin gehad allemaal, dat luisteren naar dvt .....en het herzien van alle versies flipper enzo.
 
Niet geheel officieel, en uiteraard maar half-half geregeld zoals 't hoort bij een cunttest.. is er wel een prijs aan verbonden.althans, de afgelopen keer/keren toch wel, 6?

Laatste keer sowieso, maar ook wel eens aan de Kutter van het jaar, meen ik..
 
maar ook wel eens aan de Kutter van het jaar, meen ik..
Inderdaad, ik heb toen een echte prijs in ontvangst mogen nemen en achteraf ben ik er erg blij mee. Zelf zou ik nooit een echte arp 2600 kopen (tenminste voor de huidige prijzen).
 
:D het is in ieder geval je muziekkwaliteit ten goede gekomen!!
 
is er wel een prijs aan verbonden.althans, de afgelopen keer/keren toch wel, 6?
nou, jij bent degene die de prijs ooit in het leven heeft geroepen dus jij zou het allemaal het beste moeten weten toch? :D
maar vorig jaar was het tragmadat en het jaar daarvoor 'luur gleuf ik...
 
Mja..ben niet zo van de statestikels... :D
 
:D het is in ieder geval je muziekkwaliteit ten goede gekomen!!
tja, eerst wist ik ook niet precies hoe ik de geluiden/samples die ik er uit kon trekken in een nummer moest verwerken, maar uiteindelijk heb ik toch nog een nummer of drie mee gemaakt...geloof dat ik hem nog wel ergens op zolder heb staan, toch eens kijken of ik er nog een # mee kan maken:dj:
 
Ik ben inmiddels ook erg gehecht geraakt aan mijn prijs.
Ik ga 'm binnenkort eens uitpakken, denk ik ;)
 
:dubbel: OMG... dat beloofd wat dan...
 
och bestatigung middels giften is niet dwingend noodzakelijk.
heb wel inmiddels een schetsje gemaakt van een mogelijke oorkonde voor aan de muur.....
 
Back
Top