* Cunttest 2011 *

done
 
en studio32 ook inmiddels :okdan:
spannend want de kans is nog steeds aanwezig dat Arnout Q eventueel toch nog net ff de #1 positie gaat innemen (maar dan moet het wel snel gebeuren)...


de langst aaneengeschakeld op nummer 1 top 3:

3. 6 trak/Arnout Quirijns [3]
2. PietjePieter [10]
1. Sunny Pedaal en Mark E. [11]

en da's tevens de totaal aantal keren op #1 opgeteld top 4 waar arnout Q 4x de #1 positie heeft weten te bevuilen...
 
Laatst gewijzigd:
spannend
:? nu studio32 zijn taak heeft gedaan, hebben toch alle c:bekdicht:nters gevoot en daarmee weten we toch wie er waar uitslag heeft ... of denk je dat er nog passieve c:bekdicht:nters willen stemmen?
 
:? nu studio32 zijn taak heeft gedaan, hebben toch alle c:bekdicht:nters gevoot en daarmee weten we toch wie er waar uitslag heeft ...
zou het niet kunnen dat er eventueel nog andere mensen gaan stemmen dan?

de timing van de cunttest is ook niet echt geweldig... volgende keer maar iets eerder, in november (zodat we nog net voor 21 december kunnen stemmen)...
 
de timing van de cunttest is ook niet echt geweldig... volgende keer maar iets eerder, in november (zodat we nog net voor 21 december kunnen stemmen)...
maar tijdens de kerstvakantie hebben velen net iets meer tijd om net even dat extra k:bekdicht:t-gevoel aan een al redelijk slecht # mee te geven...
 
:D Hahaha, wat gaat deze cunttest toch heerlijk cunt met al die regels etc.


Precies zoals 't hoort bij een CUNTtest! :okdan:
 
spannend
ik vind het zelfs te spannend zo vlak voor de climax....ik kan het denk ik niet meer aan en ik denk eraan om mijn nummer terug te trekken (zeg maar voor het zingen de k:bekdicht:t uit), maar eerst maar eens een glas :baco:
 
ik kon ook al niet op tijd de wc pot halen van de spanning (ik wil niet ge-electrokutteerd worden nateluurlijk™)... toen heb ik maar een bakkie koffie gehaald...
maar eerst maar eens een glas :baco:
oalderwetse cola of de aspartaam rijke variant?
 
Laatst gewijzigd:
hou d'r pin d'rin maan.
tis goed geweest toch.
 
8ohoihoihoi8o
:dubbel::mega::kimono:
 
Back
Top