• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

d-station- Padkontrol - Alesis q49

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sniv

Ingeburgerd
Lid sinds
14 december 2010
Berichten
86
Locatie
Achel
Het is weer eens tijd om mn studio uit te dunnen, vandaar dit draadje. Het volgende bied ik aan:


  • Novation D-station
    is de verbeterde opvolger van de novation drumstation met meer stemmen. Een hele fijne 909/808 kloon. Maakt gebruik van ASM (analog sound modelling) technologie.
    vraagprijs: 225,- eur
  • Fame DD502-II e-drumstel met kruk, sticks en geluiddempende koptelefoon.
    Weinig gebruikt, vandaar dat ik hem weg doe. Wel een fijn ding om mee te jammen en heeft een MIDI out. Dus je dan dmv MIDI je favo. drumsynth/vst plug ermee aansturen.
    vraagprijs: 230,- eur
  • FreeBass 383 bas syntheseizer (303 kloon)
    dit is eigenlijk dezelfde als de MAM MB33. Een volledig analoge module. 1HE rack met 24db LP filter. Aansturen via MIDI (accent is velocity boven 100 en slide dmv note overlap op pianorol). Voor de rest heeft deze bak ook nog een mono input naar de VCF. Verder heeft de synth voor golfvormkeuze een potmeter ipv een switch zodat je de twee golfvormen (square en sine) met elkaar kan mixen.
    vraagprijs: 179,- eur
  • Alesis 3630 Limiter/Compressor Gate (half)
    Alom bekende compressor van Alesis met sidechain input voor het creeren van het ducking effect. Ik heb deze recentelijk aangeschaft via Marktplaats en na ontvangst heb ik jammergenoeg moeten vaststellen dat de compressor van enkel het linker channel werkt. Is dus niet stereo te gebruiken maar is nog altijd goed te gebruiken als mono comp. De vraagprijs is ongeveer de helft wat ik ervoor betaald heb.
    vraagprijs: 30,-
  • Korg PadKontrol (de witte versie)
    Midi MPC style drum controller met 16 verlichte pads. Ik doe hem weg omdat ik ben oversgestapt naar hardware en nu een MPC gebruik. Voor de rest een fijn dingetje voor het inspelen van drumpartijen op de DAW. Heeft ook nog MIDI in en uit dus je kan er ook hardware mee controllen of gebruiken als extra midi interface. Heb de doos en handleiding nog.
    vraagrpijs: 135,- eur
  • Alesis Q49
    Basis masterkeyboard van Alesis met 49 toetsen pitchbend en modwheel. Heb nog de originele doos, nog geen jaar oud.
    vraagprijs: 65,- eur
  • Korg Monotron
    Kleine zakformaat analoge synth met MS20 kloon LP filter. Kan ook gebruikt worden als filtereffect, het kastje heeft nl een stereo in en uitgang. Hij is heel erg hackable en via cv of geluidskaart aan te sturen. Ik heb er dan ook een diy connector gemaak met daarin alle CV ingangen.
    vraagprijs: 40,- eur
  • Evolution UC33e midicontroller
    Erg populaire midicontroller met 24 potmeters en 9 faders. Is voorzien van MIDI in en uit dus ook te gebruiken met hardware of als midi interface. Heeft 128 presets waar je je cc mapping in kan opslaan. Deze controller heb ik altijd gebruikt samen met Ableton live zijn Automap functie. Werkte perfect! Maar wegens overstap naar hardware niet meer nodig. Ik heb de originele doos + overlays nog.
    vraagprijs: 125,- eur
  • DSI Prophet 08 PE Rack met knoppen van de keys.
    Deze synth heeft geen introductie nodig. Heel erg vette analoge synth met enorm veel modulatie mogelijkheden. 2 oscillators per voice 8 stemming polyfoon maar kan dvm split mode opgesplits worden in 2 4voice synths (met ieder idividuele uitgang). Of kan gestackt worden zodat je 4 oscillators per voice (4) krijgt! Waanzinning!
    Het betreft hier om de Potetiometer Edition dus geen geklooi met encoders. En het zijn de vette knoppen van de keys versie (heb de originele ook nog als je wilt). Deze bak in in topstaat!
    vraagprijs: 995,- eur
Zo dat was het. Ik zal proberen zo snel mogelijk foto's toe te voegen. Bij interesse hoor ik het graag. Stuur maar een emailtje! :okdan:
 
Fotows!!

Fotows!!

bedankt voor al jullie reacties!

Zoals beloofd zijn hier de foto's

6264212994_3ed147c7c9_m.jpg
6264213380_af1534bdd1_m.jpg
6263682865_d0748f5b2c_m.jpg
6264209426_5c99541dde_m.jpg
6264210936_e150a4a4a2_m.jpg
6264211754_607a37ca5d_m.jpg
6263684857_54e650c29b_m.jpg
6263685999_e38f66a142_m.jpg


btw. nog een kleine opmerking. De uc33e heeft 33 presets ipv 128
 
update

update

Prophet en Freebass zijn verkocht!
alesis 3630 is zo goed als verkocht, wanneer de betaling binnen is kannie de deur uit!
 
Verkocht:
Prophet 08 pe rack
Freebass 383
Fame dd502-II
Korg monotron

Gereserveerd:
Evolution UC33e

Te koop:
Korg padkontrol
Novation d-station
Alesis q49 masterkeyboard
 
Nog te koop:

D-Station: 199,-
PadKontrol: 125,-
Alesis Q49: 60,-

Mods, zouden jullie mij titel willen aanpassen naar: d-station- Padkontrol - Alesis q49

Dingen die ik nog zoek:
Apogee duet
Korg Elektribe ER mk II
KRK rokit 8
 
Novation dstation is verkocht!

Nog te koop:
Alesis q49 master keyboard. 60,-
Korg padKontrol 125,-

Nog een toevoeging:
Maudio fasttrack pro. 120
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top