Release Lennar Digital Sylenth 2

voor iets dat zo goed klinkt als een VIRUS Ti
is hij zijn geld zeker waard, meer zelfs
hardwijr is plezant maar niet meer dan dat, alles opgeruimd staat netjes, toch? (of klink ik nu te Hollands) :D;)
 
Sylenth is gewoon goed zoals die is.. Wat mij betreft gewoon zo alten en hooguit updaten als er nieuwe versies van windows of osx op de markt komen zodat die daar ook weer gewoon werkt.. Super synth waar ik mijn Virus voor verkocht heb! Nooit spijt gehad van deze aanschaf! En nog Nederlands ook!!
 
Nee helaas nog niet.

Want in sylenth1 kan je één of meerdere oscillatoren detunen.
Dat noem je dan niet intern maar...?

Je kan het nu (nog) niet moduleren (intern).

Het is wel mogelijk om met een input midi signaal (extern)
je detune aan te sturen ?
 
Met midi learn wijs je alleen een knop toe aan de controller maar dat is geen midi maar CC...toch?
 
Is het anders mogelijk om zoals bij de virus een bron van buitenaf door sylenth heen te jagen ?
 
De detune kan je natuurlijk wel via bv. de externe modulatie van Cubase gebruiken. Nopg steeds een zalige synth. Alleen de midilearn feature vergat hij steeds wanneer ik mijn DAW opnieuw opstarte.

sylenth1_zpst3jek5ul.png
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben ook een van de mensen die Sylenth1 een aantal jaar geleden gekocht heeft en ben er op zich dik tevreden over.
Wat ik wel jammer vind is dat Lennard van de aardbodem verdwenen lijkt.
Op het officiële support forum reageert hij niet meer op vragen en ook op mail wordt zelden tot nooit gereageerd.
Inderdaad is de laatste release al uit 2009. Het lijkt mij richting je eindgebruikers toch wel netjes als je aan geeft of er nog gewerkt wordt aan Sylenth1 en wat de plannen zijn voor de toekomst. Er is nog een beta versie verschenen die wat bugs oplost, maar daar is nooit een final versie van uit gekomen.
Ik weet niet of Lennard hier op het forum mee leest, maar als dat wel zo is, zou het leuk zijn eens iets te horen over de ontwikkeling van Sylenth1. Een versie met PWM lijkt me wel erg prettig. Anderen hebben dat ook al aangekaart. Om nu pwm te krijgen moet je gaan lopen klooien met twee VCO's.


Ik heb net mijn licentie met iemand geruild voor een omnisphere licentie. Mijn mailtjes werden bijna allemaal binnen 10 minuten beantwoord.
Ik heb nooit problemen gehad met de support van Lennardigital.
Oh en ze zijn bezig met het volledig herschrijven van Sylenth1, maar of dat slechts gaat over een 64 bit versie of dat er echt iets aan zit te komen weet ik niet.
 
Beta testing V3 en wat is deze jongen weer heerlijk smooth.
 
Back
Top