Release Lennar Digital Sylenth 2

hij moet misschien eerst wat deftig beveiliging vinden alvorens te coden, als je ziet dat hij gewoon te torrentsen is, dan is dat demotiverend denk ik bij mezelf, dus...alles in rekening brengen hè, voor zulk een topproduct, heeft hij geen half werk afgeleverd, er zal wel opvolging van komen zeker? :D
 
hij moet misschien eerst wat deftig beveiliging vinden alvorens te coden, als je ziet dat hij gewoon te torrentsen is, dan is dat demotiverend denk ik bij mezelf, dus...alles in rekening brengen hè, voor zulk een topproduct, heeft hij geen half werk afgeleverd, er zal wel opvolging van komen zeker? :D

Waarom is het demotiverend? Sylenth1 is zijn eerste en enige product zover ik weet. Ik denk dat het eerder een bevestiging is dat mensen het een mooi product vinden. Dus zou ik er juist mee door gaan. Daar bedoel ik niet mee dat ie geen beveiliging erin moet stoppen natuurlijk.

Maar goed, ik denk eerlijk gezegd dat hij geen vervolgprojecten gaat maken of er uberhaupt mee bezig is. Ik denk dat ie lekker aan het cashen is en zich verder bezig houd met zijn echte baan, wat dat ook mag zijn. Zeg nou zelf, hoe oud is Sylenth1, en wat is het laatste nieuws?
 
ach, dat beveiligen is toch een maat voor niets. Daar zou ik echt geen moeite in steken.

Je moet gewoon compenseren in service. Server-based service die dus wel te beveiligen valt: version updates, bugfixes, soundpacks, gimmicks zoals nieuwe skins, toegang tot forum, troubleshooting, enz. enz.
At the end vallen die dingen ook wel van het net te plukken, maar dan na verloop van tijd. Onmiddellijk een allernieuwste feature kunnen uitproberen, ik denk dat dat wel zijn prijs heeft.
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben ook een van de mensen die Sylenth1 een aantal jaar geleden gekocht heeft en ben er op zich dik tevreden over.
Wat ik wel jammer vind is dat Lennard van de aardbodem verdwenen lijkt.
Op het officiële support forum reageert hij niet meer op vragen en ook op mail wordt zelden tot nooit gereageerd.
Inderdaad is de laatste release al uit 2009. Het lijkt mij richting je eindgebruikers toch wel netjes als je aan geeft of er nog gewerkt wordt aan Sylenth1 en wat de plannen zijn voor de toekomst. Er is nog een beta versie verschenen die wat bugs oplost, maar daar is nooit een final versie van uit gekomen.
Ik weet niet of Lennard hier op het forum mee leest, maar als dat wel zo is, zou het leuk zijn eens iets te horen over de ontwikkeling van Sylenth1. Een versie met PWM lijkt me wel erg prettig. Anderen hebben dat ook al aangekaart. Om nu pwm te krijgen moet je gaan lopen klooien met twee VCO's.

ik installeer altijd rond kerst m'n hele computer opnieuw. de sylenth licence werkte niet meer, en ik mailde de support. ik kreeg binnen een dag een mail terug met de hele mikmak.
volgens mij was het de dag na kerst ook nog. kan me herinneren dat ik me had ingesteld op een week geen antwoord en was verbluft :)

dus volgens mij is r niet veel aan de hand...update boeit me niet...
 
@Keybern,

Eens! Hij wordt toch wel gekraakt en je kunt een wereld winnen met sympathie. Zorg voor een actief forum, een webinar sound design o.l.v. Secret Cinema exlcusief voor kopers etc.

Ik zit regelmatig op het FL Studio forum en dat is gewoon inspirerend. Gratis presets, samenwerkingsverzoekenm tutorials etc. Daar tik ik met alle plezier 200 euro voor af.
 
Ik dacht dat de beste man al geruime tijd aangegeven heeft dat hij het onwijs druk heeft met z'n 'gewone' baan en hierdoor minder tijd overhoud om hiermee verder te gaan. Sylenth is voor mij nog steeds een goed werkpaard, geen klachten.

Er mag ook wat gezegd worden van een dev die trots is op z'n werk en niet overhaast iets nieuws wil lanceren. Omnisphere is ondertussen ook al een paar jaar oud, maar daar hoor je toch ook niemand schreeuwen om een opvolger omdat het bij Spectrasonics stil lijkt?
 

dan val ik ook door de mand :P:P
alleen dat is door zijn eigen toedoen.

Had een complete crash waardoor zijn licensie weg was, heb hem toen meermalen gemaild of ik hem terug gestuurd kon krijgen of dat hij een nieuwe heeft voor mij, als ik dan niks hoor dan regel ik het zelf wel.

Maar goed, dat terzijde, op alles in één scherm na zie ik niks wat er anders aan moet.
Ben je de presets zat? dan stapel je ze toch? das me portie vet :P dan krijg je de 10.000.000 banks en dan allemaal met elkaar te combineren waardoor je dus 100.000.000.000.000 banks krijgt met allemaal sounds.

Be unique zou ik zeggen :luv:

nee, lennard heeft iets goed nagelaten waar ik veel plezier aan beleef samen met de voor mij machtige Z3TA.
 
Back
Top