Release Lennar Digital Sylenth 2

renaat belgie

Ingeburgerd
Lid sinds
21 september 2008
Berichten
64
Hallo mensen;

Weet er hier iemand van jullie of er binnenkort nog een nieuwe versie uitkomt van deze prachtige synth? Bestaat die firma nog? Er is nergens activiteit te bespeuren op hun website en de laatste veranderen is reeds van 2009...
Ik zie dat dit een Nederlandse firma is , vandaar mijn vraag of er hier mensen zijn die weten hoe het gaat met die producent.

Groeten!
 
Dat vraag ik me ook wel eens af
1 van de succesvolste VST's.
Daar moet toch markt voor zijn denk je dan

Paul
 
Het laatste nieuws is dat ie op verzoek van velen aan de slag is gegaan met het maken van nieuwe digitale effecten. Maar dit was al bekend in 2010.
 
Waarom een nieuwe versie? Hij doet het toch?
ik heb ondertussen alle presets al gebruikt, dus als ie een nieuwe versie maakt kan ik weer wat nummers gaan bouwen met deze synth :stupid
 
ik heb ondertussen alle presets al gebruikt, dus als ie een nieuwe versie maakt kan ik weer wat nummers gaan bouwen met deze synth :stupid

Maarreee.... een beetje "producer" (excuses voor de term) maakt zijn eigen geluiden zelf :P

Paul
 
Er zijn meer dan genoeg sites op internet die presets aanbieden voor Sylenth1. Daar heb je geen nieuwe versie voor nodig... Zie niet in waarom er een tweede versie zou moeten komen.. Genoeg synthese mogelijkheden, effecten en alles. Kan zo niets bedenken dat beter kan?
 
ik heb ondertussen alle presets al gebruikt, dus als ie een nieuwe versie maakt kan ik weer wat nummers gaan bouwen met deze synth :stupid

Ik zie bijna DAGELIJKS nieuwe presets packs voor Sylenth online staan (zelfde voor Massive). Denk dat het wel even duurt voordat je ze allemaal heb uitgeprobeerd. Dat is overigens de reden dat ik deze vsts vermijd, je hebt te snel een lekker presetje te pakken die je overal al hoort.
 
Ik ben ook een van de mensen die Sylenth1 een aantal jaar geleden gekocht heeft en ben er op zich dik tevreden over.
Wat ik wel jammer vind is dat Lennard van de aardbodem verdwenen lijkt.
Op het officiële support forum reageert hij niet meer op vragen en ook op mail wordt zelden tot nooit gereageerd.
Inderdaad is de laatste release al uit 2009. Het lijkt mij richting je eindgebruikers toch wel netjes als je aan geeft of er nog gewerkt wordt aan Sylenth1 en wat de plannen zijn voor de toekomst. Er is nog een beta versie verschenen die wat bugs oplost, maar daar is nooit een final versie van uit gekomen.
Ik weet niet of Lennard hier op het forum mee leest, maar als dat wel zo is, zou het leuk zijn eens iets te horen over de ontwikkeling van Sylenth1. Een versie met PWM lijkt me wel erg prettig. Anderen hebben dat ook al aangekaart. Om nu pwm te krijgen moet je gaan lopen klooien met twee VCO's.
 
Euh, een update zou best leuk zijn, maar voor de presets fetishisten zijn er natuurlijk intussen ook al diverse soundbanks voor Sylenth1 uitgekomen waar je ook weer uren mee kunt stoeien :)
 
Back
Top