Welke Mac Pro configuratie voor Logic studio 9

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@Alex: misschien heb ik overgevoelige oren... :D

En inderdaad, de iMac i7 presteert in veel gevallen beter dan dat Mac Pro-serie.
Uitstekende machine voor minder geld dus.
Mocht de Mac Pro ooit worden geüpdate, dan wordt het weer een ander verhaal...

Kans is niet onbestaande dat ze er zelfs mee stoppen...
 
best GEEN mac pro kopen momenteel

enorm verouderd.
wachten op nieuwe modellen

alternatief iMac of Mac Mini kopen (deze laatste wel configgen bij Apple store naar i7, mogelijk ook quad..)
 
Hartelijk dank voor al jullie tips:)
Inderdaad; motu ultralite mk3 is een
prima tip voor 8 in 8 uit
Optie: wellicht next MAC pro afwachten...
 
je zou ook kunnen denken aan een best of both worlds oplossing. Apple software tegen de prijs van gewone hardware.

Ik werk inmiddels al 3 jaar met het hackintosh(osx software op gewone pc) concept. In den beginnen op een oude amd computer met logic 8, sinds dit weekend mijn system geupgrade naar Lion 10.7.2.

Tegenwoordig is het echt een peuleschil dit werkend te krijgen. Mijn lion install op mijn ssd duurde wel geteld 11 minuten!

Ik draai inmiddels als een tijdje loogic 9 (9.1.5) met mijn fa-66 geluidskaart.

Ik weet niet wat je budget is maar ik was voor 600 euro helemaal klaar en heb een pc met ongeveer imac 2011 specs daarvoor gekregen.

check anders http://tonymacx86.blogspot.com/search/label/CustoMac

Zeker als je voor iets als een mac pro oplossing wil, kan het je 1000 euro schelen!
 
best GEEN mac pro kopen momenteel

enorm verouderd.
wachten op nieuwe modellen
Eens, ben jij op de hoogte wanneer de nieuwe modellen ongeveer komen ?

Zeker als je voor iets als een mac pro oplossing wil, kan het je 1000 euro schelen!