Gearhunter.net - Zoeken naar 2e hands instrumenten

Ik heb er inmiddels al 1 of 2 apparaten mee gevonden de afgelopen tijd. Super bedankt!

Wat ik een erg coole functie zou vinden is een Advanced knop ofzo waaronder je aan en uit kunt vinken op welke zoekmachines hij kijkt. Zo wil ik soms niet op ebay.com kijken maar wel ebay.de (verzendkosten) of wil ik marktplaats uit kunnen zetten (verlopen en/of dode links, de fout van marktplaats in principe).
 
Hoi!

Het is de afgelopen tijd een beetje rustig geweest rond de berichtgeving van http://www.gearhunter.net.
Dat houdt niet in dat er niets gebeurd is.
De site draait als een tierelier en wordt goed gebruikt door jullie.

Achter de schermen ben ik druk bezig met de voorbereiding van de (grootse) plannen voor 2012.

Voor het jaar op zijn gat ligt wil ik jullie toch even bedanken voor de support, ideeën en constructieve kritiek.

Thanx!

ik zie dit nu pas voor het eerst, erg handige site ! Ik ga hem zeker gebruiken :okdan:

Sterker nog, ik zet hem in mijn handtekening, even wat meer bekendheid genereren, ook omdat dit topic niet op de frontpage verschijnt.
 
Laatst gewijzigd:
leuke site inderdaad.
 
ik zie dit nu pas voor het eerst, erg handige site ! Ik ga hem zeker gebruiken :okdan:

Sterker nog, ik zet hem in mijn handtekening, even wat meer bekendheid genereren, ook omdat dit topic niet op de frontpage verschijnt.

Okay dan! Bedankt voor de gratis reclame :)

En natuurlijk bedankt aan iedereen voor de positieve reacties en support :mega:

Ik lees nog steeds jullie op- en aanmerkingen want ik ben nog steeds niet klaar met de ontwikkeling van de zoekmachine en het kan altijd beter (lang leve de Beta).
Ik barst daarnaast ook van de ideeën om te implementeren.

Gearhunt ze!
 
Fantastische site! Gebruik hem zeer regelmatig om te zoeken naar gear.

Heb hem al een paar deals gesloten met advertenties die ik via de site heb gevonden!

Gebruik hem ook zeer regelmatig om even snel op te zoeken wat een synth/gear kost/opbrengt gemiddeld.

Geniaal!
 
Nee dat is niet leuk, vind het juist zo interessant om al die advertenties door te lezen.

Het enige jammere is wel dat veel advententies vaak al verwijderd zijn..
 
1 van de meest gevraagde toevoeging aan Gearhunter.net is nu beschikbaar: instellingen!
Het is nu mogelijk om zelf in Gearhunter.net te bepalen van welke sites je de zoekresultaten wilt zien.
Het instellingenmenu vind je rechtsboven in het hoofdscherm van Gearhunter.net.

Ook is sinds vandaag 2ehands.be toegevoegd aan de sites die doorzocht worden.

Vergeet trouwens niet Gearhunter.net op Facebook te liken.
Updates en andere zaken meld ik voornamelijk daar en het is meteen een mooie plek om vragen van jullie te beantwoorden.
 
Hoera!
Vandaag bestaat Gearhunter.net 1 jaar!

Via deze weg wil ik de Gearhunter.net gebruikers en iedereen die het afgelopen jaar geholpen heeft door middel van suggesties en ideeen om de site te verbeteren, heel erg bedanken.
Ook de positieve reacties die ik gekregen heb via de mail, Twitter, Facebook en de diverse fora hebben mij enorm gemotiveerd om aan de site te werken.

Uiteraard staat de ontwikkeling van Gearhunter.net niet stil.
Verwacht het komende jaar meer sites om te doorzoeken maar ook verbeteringen en toevoegingen om het zoeken naar jouw instrument makkelijker en sneller te maken.

Groet!
Roland
 
Waarom staan die zoekopties niet gewoon standaard onderaan de zoekbox allemaal aangevinkt?

Weet de gebruiker ook gelijk wat je wel en niet doorzoekt.
 
Mooie site.
Alleen verdwijnen de onderste knoppen onder de taakbalk van mijn Windows.
Misschien de resolutie van de site iets aanpassen?
 
Wat mij ook een beetje stoort is dat als ik zoek naar MC-202 hij dan a) heel erg langzaam zoek en b) er MC 202 van maakt en hits geeft op beiden
 
bikkel schreef:
Wat mij ook een beetje stoort is dat als ik zoek naar MC-202 hij dan a) heel erg langzaam zoek en b) er MC 202 van maakt en hits geeft op beiden

Dat het zoeken langzaam is, is nieuw voor me. Ik zal dat gaan onderzoeken als je me wat meer info kan geven in een PM (hoe lang is langzaam, meer details = fijn).

Het verwijderen van de - van je zoekopdracht hoop ik over een niet al te lange tijd gefixt te hebben.
Heb geduld!

Het is nog in testfase, maar je kan ook exact zoeken dmv "mc 202" als zoekwaarde op te geven.
Tussen dubbele quotes dus.
 
Back
Top