Gearhunter.net - Zoeken naar 2e hands instrumenten

Hij zit een beetje vol op dit moment mijn box, maar het is het verschil tussen mcv8 en mcv-8
 
Misschien handig om kapaza.be ook toe te voegen, da's de tweede grootste zoekertjessite van België.
 
Dank je Matthew :)

Voor de Belgen goed nieuws: vanaf vandaag wordt Kapaza ook doorzocht.
Vergeet de site niet te activeren in het instellingenscherm.
 
Zoekterm wordt ongewenst aangepast

Zoekterm wordt ongewenst aangepast

Goede site!
Met alle feedback wordt de site alleen maar beter.
Mijn feedback, 2 essentiele issues.
1. Als ik "Yamaha n12" intik, dan geeft hij alles van Yamaha. Dit punt is op 8 augustus door Eddy Reddy reeds gemeld, maar ik denk dat dit issue veel van de kracht van de site wegneemt.
2. Als ik "n12" intik, dan geeft hij alles met een "n" en alles met "12" en in het zoekveld van de resultatenpagina is er een spatie toegevoegd tussen de n en de 12.
Ik denk dat dit issue ook veel van de kracht van de site wegneemt.
Succes met verbeteren van de site!
 
Voorstel meest gebruikte zoekmachine syntax toevoegen

Voorstel meest gebruikte zoekmachine syntax toevoegen

Als ik veel resultaten van Roland krijg en de zoekterm uitbreid met -Roland, dan komen er juist meer Roland resultaten! En de - voor Roland is verdwenen uit het zoekveld in het resultaatscherm.

Als ik de n en 12 bij elkaar wil houden (zie vorige post) en daarom "n12" in het zoekveld plaats, dan komen er 0 zoekresultaten. Dus de quotes worden als zoekkarakters geinterpreteerd.

Hier referentie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Search#Search_options
 
Waarom zet je hem niet gewoon op github? Kan iedereen patches indienen. Of denk je er nog rijk mee te gaan worden en wij je idee te gaan jatten? :P

Hij lijkt wel wat beter te zoeken op zaken als MC-202, je krijgt niet meer alle MC's en alle 202's
 
Zo!

Gearhunter.net draait nu alweer een paar jaartjes en ik wil via deze weg alle gebruikers nog een keertje hartelijk bedanken! :okdan:

De ontwikkeling van de site stond de laatste tijd op een laag pitje maar ik ben langzaam de draad weer aan het oppakken.
Ik heb zojuist de feeds van Quoka en Gumtree weer toegevoegd en voor de Eurocrack-verslaafden zit ModularGrid er in.
Ik ben op dit moment test aan het draaien met de feeds van Gearogs en ik hoop deze in de loop van volgende week ook open te zetten.

Verder zitten er nog extra features in de pen maar eerst moeten er nog wat bestaande bugs uitgehaald worden.

Oh, en sinds vorige week is de site via https te bereiken :slotje:

https://gearhunter.net dus.

PS. Er staan nu bijna 1,3 miljoen advertenties in de database. w00t!
 
Ik wil wat meer hits als ik sl p1200 intoets ;)
 
Kleine tip nog, maak het meer visueel; bv ipv bron (alleen) tekst , voeg een icoontje toe, dan is het veel sneller te zien wat de bron is, scheelt ook een overload aan tekst. Qua resultaten kun je ook naar Google kijken hoe zij het doen qua resultaat en spacing, dat oogt veel rustiger en duidelijker en wat minder 'geeky' (oftewel minder een dumb van tekst).
 
Back
Top