Akai MPC60

Status
Please reply by conversation.

RenePeters

Fletcher-Munson
Lid sinds
18 oktober 2009
Berichten
66
Locatie
omg. Boxmeer
Te koop gevraagd, akai MPC60 versie 1.
Geen sloopbak, ben bereid een hele nette prijs naar waarde te betalen.


Heb nog wel het een en ander voor eventueel in te ruilen, mocht er interesse voor zijn.

Bijvoorbeeld,
synths:
Roland SH1000. in een nette staat zonder gebreken.
Crumar Performer. hele nette staat alleen de brass sectie weigert zo nu en dan.. los contact?
drums:
Roland TR626 nette staat, batterijklepje ontbreekt
Bohm digital drums. start niet altijd op... maar als ie het doet, werkt alles. (klinkt als de Linndrum LM1/2)
Pfff... ik heb nog van alles staan... revox G36,Teac A7300 high speed, perfecte staat...zeg 't maar...

Gr, René Peters
 
Klopt, ben ook mee in contact en lijkt ook wel iets te worden.

Ik heb door deze advertentie nog wat reacties meer gehad van leden die er een te koop hebben zonder dat er een advertentie voor geplaatst is.. er komt wel wat los..

dat het nu gemakkelijker wordt... hmm... moeilijk als keuzes hebt..... :?

in ieder geval bedankt!
 
en jawel.... de keuze is gevallen op redelijk nette MPC60 versie met geheugen uitbreiding. Twee avondjes werk en hij ziet weer uit als een nieuwe!
Enkele tact switches,backlight, battery en potmeters vernieuwd, grondige reiniging...

Ik zit er aan te denken om de padsensoren ook te vervangen kan hij weer mee tot m'n pensioen.
Ze functioneren nog wel goed naar mijn mening... heb geen vergelijk met een andere.
Geen dubbele triggering, maar ik moet behoorlijk meppen om het maximale level er uit te krijgen... bij alle 16 pads...
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top