• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

de Grote uitverkoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Lid sinds
25 juli 2002
Berichten
3.895
Locatie
Alto Paraiso, Brazil
Te koop aangeboden wegens het overgaan op software:


Soundcraft Ghost 32 + meterbrug
Staat: Kanaal 24 moet de ingang van vernieuwd worden en er zijn wat problemen met aux8. Gaat wel door de tafel maar komt niet bij de uitgang. Voor de rest goede staat met een kleine beetje epoxy schade bij het GAS pedaal en hier en daar een kraakje.
Vraagprijs: €2.000,-


DBX566 buizencompressor + extra paar buizen
€650,-


Sherman Fiterbank II
Bij de input en FREQ1 is de bedrukking licht vervaagd.
€350,-


Lexicon MPX1
€450,-


Focusrite Mixmaster
Klein kraakje op de bijpass knop, voor de rest goede staat.
€400,-


DBX266XL
Goede staat. Je krijgt m`n 2de er gratis bij. Er was volgen mij ooit iets mis mee maar kan nu niets vinden. Dus een in goede staat (met doos) en een waar van ik het niet zeker weet.
€80,-


Focusrite Compounder
€250,-


Akai MFC42
€150,-


T.C. Eclectronics D-Two
€300,-


Steinberg Midex8
€80.-


3x Neutrik Patchbay`s
€20,- per stuk plus kabels


Alesis ION
Goede staat. Er mist alleen een stukje van de onderkant van een toets. Niet erg opvallend, foto op aanvraag.
€400,-


Tannoy Active monitor`s
€300,-


Midiplus midi keyboard
€10.-


19inch rack Top + Bottom
150cm hoog.
Top 10x
Bottom 10x
€50.-


Groot Statieven plus beugels voor extra synth
75.-


Op te halen in Haarlem
 
Wil nog even het volgende kwijt:

Ik doe aan verzenden, dat gebeurd dan met de TNT pakket dienst. De extra kosten daarvoor zijn dan €6.75. Zorg er uiteraard voor dat de spullen dan goed zijn verpakte en je krijgt een track en trace nummer.
Een ander ding. Ik heb geen internet thuis, dus het kan soms even duren totdat je een antwoord van me krijgt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top