Persbericht Waldorf

Micro-Q Omega


This machine is the high point in Waldorf´s well-known series of Micro-Q
synthesizers. Technically similar to the original 25-voice Micro-Q, the
Omega's 75 voices give you the best performance ever achieved in a virtual
analog synthesizer, without the inherent latency or high CPU usage problems
of software plug-ins.


Micro-Q, Micro-Q KB and Micro-Q Lite are upgradeable to Micro-Q Omega.



Estimated Release Date: March 2002
mqomega_newslogo.gif
 
wanneer gaan zie die Micro-Q KB eens een normale prijs geven? als ik me niet vergis betaal ik meer dan 1000 piek (eeh....500 euro ofzo ;) voor dat extra keyboardje..

mmm...en helaas vertelde meneer waldorf mij dat ze geen pulse met en keyboard gaan maken..dat zou pas vet zijn! of 8 pulsen met een keyboard hihi...

Olaf
 
Volgens mij moet je echt heel erg creatief zijn om dan nog door je stemmen heen te raken!
 
Orgineel geplaatst door bikkel
Volgens mij moet je echt heel erg creatief zijn om dan nog door je stemmen heen te raken!

ik wed dat ik dat wel zou kunnen doen ... en mijn vriendin al helemaal :D

een vriend van me heeft nu twee pulsen en maakt drones ... met 1 pulse was dat al erg vet, maar met twee wordt je echt helemaal gek als je dat hoort.
 
waldorf

waldorf

En wat gaat ie kosten???


Ps is hier iemand bevoegt om die mQ's te upgraden???
Het kan bij Waldorf zelf maar... dat is weer een dag

ps 2 Die Rackattack gaat 777 euro kosten
de software versie kost 139 euro
kan iemand een goeie prijs/kwaliteit verhouding geven???


Maurice
 
als je PC niet snel genoeg is, als je minimale latency wilt, als je je CPU niet wilt belasten, als je ook live wilt optreden, als je van hardware houdt, dan is de rackversie helemaal niet zo duur..

Olaf
 
Re: waldorf

Re: waldorf

Orgineel geplaatst door mcc
Die Rackattack gaat 777 euro kosten
de software versie kost 139 euro
kan iemand een goeie prijs/kwaliteit verhouding geven???
Het is dedicated hardware

Kastje zit er al omheen, je hoeft geen PC te kopen

En er draait geen Microsoft OS op ;)
 
waldorf rackattack

waldorf rackattack

Bij Music store in koln gaat die dus 777 euro kosten daar komen nog de verzend kosten bij dat is +- 12 euro

Maurice

Vanaf maart verkrijgbaar
Bedankt Olaf, heb nog eens zitten dubben de hardware versie schijnt ook 500 geluiden meer te hebben (1200 totaal) Was er vanuit gegaan dat hij +-888 euro ging kosten net als de mQ maar deze prijs zet je toch weer aan het denken
 
Laatst gewijzigd:
rackie attackie

rackie attackie

Laat het ff weten Bamse, wil je


Ps Kun jij die mQ's upgraden???
 
Re: waldorf rackattack

Re: waldorf rackattack

Orgineel geplaatst door mcc
Bedankt Olaf, heb nog eens zitten dubben de hardware versie schijnt ook 500 geluiden meer te hebben (1200 totaal) Was er vanuit gegaan dat hij +-888 euro ging kosten net als de mQ maar deze prijs zet je toch weer aan het denken

ik vind het een goeie prijs hoor......ik denk dat het erg afhangt van hoe intensief je de attack gebruikt..als je af en toe eens een drumgeluidje ermee maakt en gebruikt kan je prima met de VST werken lijkt me, maar als je in al je tracks je ritmesporen voor 80% uit de attack tovert dan is het zeker wel een idee om een hardware versie aan te schaffen.....

Olaf
 
Back
Top