• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: UAD-2 Duo Core en Laptop Solo, UAD-1 Xpander, Focusrite Liquid Mix en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dancehall Vibes

Ingeburgerd
Lid sinds
28 november 2008
Berichten
75
Te koop: UAD-2 Duo Core en Laptop Solo, UAD-1 Xpander, Focusrite Liquid Mix en meer

Te koop aangeboden de volgende items:

UAD-2 Duo Core PCIe-kaart
Wat kan ik nog vertellen over het alom bekende en door velen geprezen UAD-2 platform van Universal Audio? Deze PCI-kaart met 2 SHARC processors kan worden gebruikt om de excellente plug-ins van Universal Audio op te draaien in elke DAW. De afgelopen jaren zijn er flink wat plug-ins verschenen van Universal Audio waaronder klassieke compressors zoals de LA-2A, de 1176 LN, de Fairchild 670 en de DBX 160, channelstrips van Neve en SSL, EMT reverbs, de Roland Space Echo en nog veel meer. Check voor meer informatie de website van Universal Audio: http://www.uaudio.com/uad-plug-ins/uad-2-duo/uad-2-duo.html

De UAD-2 Duo Core komt standaard met de volgende plug-ins: 1176 LN limiting amplifier, 1176 SE limiting amp (light version), LA-2A levelling amplifier, Pultec EQP-1A program equalizer en de RealVerb Pro room modeler.

De kaart is nieuw in de doos (doos is nog ingesealed in plastic). Ik heb deze kaart telefonisch geregistreerd bij Universal Audio. De voucher van USD 50 zit daarom niet meer bij het pakket. Bij aankoop zal de kaart vanzelfsprekend worden overgedragen naar jouw UA-account.

Vraagprijs: 600 euro

UAD-2 Solo Laptop
De UAD-2 Solo Laptop is een ExpressCard versie met één SHARC processor van het UAD-2 platform, speciaal geschikt voor Mac en PC laptops met een ExpressCard sleuf. Meer informatie vind je hier: http://www.uaudio.com/uad-plug-ins/uad-2-solo/uad-2-solo-laptop.html

De UAD-2 Solo Laptop komt standaard met de volgende plug-ins: 1176 LN limiting amplifier, 1176 SE limiting amp (light version), LA-2A levelling amplifier, Pultec EQP-1A program equalizer en de RealVerb Pro room modeler.

Deze UAD-2 Solo Laptop is door mij gebruikt en geregistreerd. Bij aankoop wordt vanzelfsprekend de kaart overgedragen naar jouw UA-account. De originele doos is beschikbaar.

Vraagprijs: 325 euro

UAD-1 Xpander
De UAD-1 Xpander is de voorloper van de UAD-2 Solo Laptop en heeft een minder krachtige processor dan het UAD-2 platform. De UAD-1 Xpander is een kastje dat je middels een special ExpressCard op de ExpressCard sleuf van je Mac of PC laptop kunt aansluiten, maar via een speciale PCIe kaart ook op je desktop computer (zie: http://www.outletpc.com/bl3397.html)

De UAD-1 Xpander heeft standaard de volgende plug-ins: 1176 SE limiting amp (light version), Pultec EQP-1A program equalizer, RealVerb Pro room modeler, CS-1 Channel Strip en Nigel Guitar Multi Effects plug-in. De laatste twee werken alleen op het UAD-1 platform.

Deze UAD-1 Solo Laptop is door mij gebruikt en geregistreerd. Bij aankoop wordt vanzelfsprekend de kaart overgedragen naar jouw UA-account. De originele doos en accessoires (kabels, adapter en draagkoffertje) zijn beschikbaar.

Vraagprijs: 125 euro

SSL Duende Classic met SSL Channel Strip, Mix Bus, Vocalstrip, Drumstrip, X-EQ en X-Comp plug-ins
De SSL Duende Classic is het door SSL zelf ontwikkelde plug-in platform als reactie op de UAD-1 en UAD-2 van Universal Audio en de PowerCore van TC Electronic. De Duende Classic is een 19" module van 1U welke via FireWire op je computer kan worden aangesloten. De plug-ins kunnen worden geïnstalleerd in de diverse verschillende formats (RTAS, AU, VST etc.). Standaard werd de Duende Classic geleverd met de SSL Channel Strip en de SSL Mix Bus Compressor.

Door mij is de SSL Duende Classic uitgebreid met de Vocalstrip, Drumstrip, X-EQ en X-Comp plug-ins van SSL. Hoewel de Duende erg goed klinkt, gebruik ik hem zelf nauwelijks omdat de SSL Channel Strip en Mix Bus Compressor nu ook beschikbaar zijn op het UAD-2 platform van Universal Audio.

De plug-ins bij deze SSL Duende Classic kunnen desgewenst gratis bij SSL omgeruild worden voor de Duende Native versie van de plug-ins.

De Duende Classic komt inclusief originele doos en accessoires (adapter en FireWire kabel)

Vraagprijs: 750 euro

Focusrite Liquid Mix 32 channel
De Focusrite Liquid Mix 32 channel is een mix processor, die op basis van dynamische convolutie technologie 40 klassieke compressors en 20 klassieke EQ's kan emuleren. De Liquid Mix bestaat uit een conmtroller met ingebouwde compressor die op via FireWire op de computer wordt aangesloten. De parameters van de software kunnen met de controller worden bediend, waardoor de Liquid Mix een van de prettigste processor platforms is. Meer info vind je hier: http://www.focusrite.com/products/eq___compressor/liquid_mix/

Deze Liquid Mix 32 channel is spikslinterniew in de doos.

Vraagprijs: 325 euro

Native Instruments Komplete 6 Update
Komplete is het verzamelpakket met alle softinstruments van Native Instruments. Het pakket bevat: Kontakt 4, Absynth 5, Guitar Rig Pro, Reaktor 5, Massive, FM8 en Battery 3. Deze update is voor eigenaren van een licentie van Komplete 2, 3, 4 en 5.

Deze software is ongeïnstalleerd nieuw in de nog verzegelde doos. Deze bevat installatie dvd's en handleidingen voor de verschillende software.

Vraagprijs: 50 euro

Garageband Jam Pack 2: Remix Tools
GarageBand Jam Pack: Remix Tools is een uitbreidingspakket met extra materiaal voor GarageBand en Logic. Het bevat een groot aantal nieuwe geluiden voor het maken van muziek en breidt de mogelijkheden van de gebruiker aanzienlijk uit. Jam Pack: Remix Tools is speciaal bedoeld voor liefhebbers van elektronische dansmuziek en bestrijkt een groot aantal verschillende muziekstromingen, waaronder hiphop, R&B, techno, trance en andere elektronische stijlen. De nadruk ligt op nieuwe elektronische drum- en percussieloops die zijn geoptimaliseerd voor verschillende muziekstromingen én op nieuwe synthesizerloops. Jam Pack: Remix Tools bevat populaire klassieke drummachinegeluiden waarvoor een licentie is afgegeven door Roland.

Meer info vind je hier: http://store.apple.com/nl/product/MA371Z/A?mco=MTY3ODQ5OTY#overview

Het door mij aangeboden Jam Pack is ongeïnstalleerd en splinternieuw in de nog verzegelde doos, maar is nog de oude verpakking. De software is echter exact hetzelfde.

Vraagprijs: 25 euro

Stuur me gerust een PM bij vragen.

Groeten,
Danny
 
Contact me gerust bij vragen. Ik ben altijd bereid een serieus bod te bekijken.

Groeten,
Danny
 
Naast de bovenstaande items heb ik nog de volgende te koop:

UAD-2 Quad Core PCIe-kaart
Deze PCI-kaart met 4 SHARC processors kan worden gebruikt om de excellente plug-ins van Universal Audio op te draaien in elke DAW. De afgelopen jaren zijn er flink wat plug-ins verschenen van Universal Audio waaronder klassieke compressors zoals de LA-2A, de 1176 LN, de Fairchild 670 en de DBX 160, channelstrips van Neve en SSL, EMT reverbs, de Roland Space Echo en nog veel meer. Check voor meer informatie de website van Universal Audio: http://www.uaudio.com/uad-plug-ins/u...uad-2-duo.html

De UAD-2 Quad Core komt standaard met de volgende plug-ins: 1176 LN limiting amplifier, 1176 SE limiting amp (light version), LA-2A levelling amplifier, Pultec EQP-1A program equalizer en de RealVerb Pro room modeler.

De kaart is spiksplinter nieuw in de doos (doos is nog ingesealed in plastic). De voucher van USD 50 zit ook nog bij de kaart en de kaart is niet geregistreerd. Tevens geldt nu een speciale promo actie van Universal Audio tot met 30 september 2011. Als je nog helemaal geen UAD-2 kaarten hebt, dan krijg je na registratie gratis de volgende plug-ins: EMT-250 Classic Electronic Reverb, Manley Massive Passive EQ en de Studer A800 Tape Recorder met een gezamenlijke waarde van USD 897. Heb je al wel een geregistreerde UAD-2 kaart, dan krijg je vouchers ter waarde van USD 897. Deze kaart kost nieuw 1.355 euro (bij i4Muzique, Thomann en Music Store).

Vraagprijs: 1.200 euro
 
De SSL Duende Classic is inmiddels verkocht.

De volgende items zijn nog beschikbaar:

UAD-2 Duo Core PCIe-kaart > prijsverlaging: 550 euro
UAD-2 Solo Laptop > 325 euro
Focusrite Liquid Mix 32 channel > 325 euro
Native Instruments Komplete 6 Update > prijsverlaging: 40 euro
Garageband Jam Pack 2: Remix Tools > 25 euro
UAD-2 Quad Core PCIe-kaart > 1.200 euro

Stuur me gerust een berichtje via het forum als je verdere vragen hebt.

Groeten,
Danny
 
De UAD-2 Duo Core PCIe-kaart is inmiddels verkocht aan een forumlid.

De volgende items zijn nog beschikbaar:

UAD-2 Solo Laptop > prijsverlaging 300 euro
UAD-1 Xpander > prijsverlaging 100 euro
Focusrite Liquid Mix 32 channel > prijsverlaging 300 euro
Native Instruments Komplete 6 Update > 40 euro
Garageband Jam Pack 2: Remix Tools > 25 euro
UAD-2 Quad Core PCIe-kaart > 1.200 euro

Stuur me gerust een berichtje bij vragen.

Groeten,
Danny
 
Ook de UAD-2 Quad Core PCIe-kaart is inmiddels verkocht aan een forumlid.

De volgende items zijn nog beschikbaar:

UAD-2 Solo Laptop > prijsverlaging 300 euro
UAD-1 Xpander > prijsverlaging 100 euro
Focusrite Liquid Mix 32 channel > prijsverlaging 300 euro
Native Instruments Komplete 6 Update > 40 euro
Garageband Jam Pack 2: Remix Tools > 25 euroContact me bij vragen.

Groeten,
Danny
 
De UAD-1 Xpander is verkocht.

De volgende items zijn nog beschikbaar:

UAD-2 Solo Laptop > prijsverlaging 200 euro
Focusrite Liquid Mix 32 channel > prijsverlaging 250 euro
Native Instruments Komplete 6 Update > 40 euro
Garageband Jam Pack 2: Remix Tools > 25 euro

Stuur me een berichtje bij vragen.

Groeten,
Danny
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top