linux

Stefan

budget freak
Lid sinds
20 februari 2002
Berichten
721
Locatie
Woudenberg, Nederland
hey mensen,

ik draai op een oud en aftands pentium90 computertje linux mandrake 8.1 ... ik vroeg me af of jullie leuke software weten voor linux die draait op zo'n oud k*tding :)

ik wil hoofdzakelijk een niet al te moeilijke applicatie die geluidsgeneratie kan doen ... csound is leuk maar veel te moeilijk ... een grafische interface is niet per se nodig, maar liefst wil ik het niet te moeilijk kunnen programmeren / besturen. hoeft niet realtime te zijn, samples kan ik ook gebruiken.
 
Er schijnt een hele goede Juno emulator te zijn voor Linux. Ik zal es ff zoeken waar je hem kunt vinden.
 
ja da's het probleem waar ik meer tegen aan loop ... veel dingen worden alleen maar voor snellere computers geschreven :(
 
Ik weet trouwens 1 ding dat niet draait onder linux: the dutch synth forum! Tenminste, als ik 'm met Mozilla probeer te bekijken blijft ie bij de redirect in 'n loop hangen. (vraag me verder niets over Linux trouwens, het is niet mijn computer).
 
Orgineel geplaatst door lo-fi
Ik weet trouwens 1 ding dat niet draait onder linux: the dutch synth forum! Tenminste, als ik 'm met Mozilla probeer te bekijken blijft ie bij de redirect in 'n loop hangen. (vraag me verder niets over Linux trouwens, het is niet mijn computer).

Er moet als het goed is nog een browser opstaan.. conquerer geloof ik.
 
Orgineel geplaatst door lo-fi
Ik weet trouwens 1 ding dat niet draait onder linux: the dutch synth forum! Tenminste, als ik 'm met Mozilla probeer te bekijken blijft ie bij de redirect in 'n loop hangen. (vraag me verder niets over Linux trouwens, het is niet mijn computer).


Forum doet het prima in Mozilla én Konqueror (alleen bij de stats wordt Konqueror alsnog niet meegeteld).

Het probleem van de redirect:
<META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="0 URL=https://www.synthforum.nl">
moet zijn:
<META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="0; URL=https://www.synthforum.nl">

Wanneer gaan mensen nou eens correcte HTML maken? ;)
 
Orgineel geplaatst door lo-fi
Ik weet trouwens 1 ding dat niet draait onder linux: the dutch synth forum! Tenminste, als ik 'm met Mozilla probeer te bekijken blijft ie bij de redirect in 'n loop hangen. (vraag me verder niets over Linux trouwens, het is niet mijn computer).

ik bezoek dit forum vanaf mijn werk vanuit linux, ik gebruik mozilla daar als browser (hier thuis ook, maar dan onder windows)

ik heb tot nu toe nog nergens problemen :)
 
Back
Top