z999 groet u allen

UtopiaMastering

Stamgast
Lid sinds
4 februari 2005
Berichten
403
Locatie
Gelderland
Hallo! Ik ben Rob en kom ergens uit de achterhoek, en ben net als u allen een absolute muziekliefhebber. Mijn passie voor het produceer-gilde is dan ook gigantisch. Ik ben helaas een hele tijd hier afwezig geweest en hoop nu de draad weer op te pakken (sorry ik was het vergeten :z ). ff wat info dan :

Artiesten naam : z999/zts666/bloodyutopia/sicari

gerne : Breakcore, breakbeat, drumnbase, dubstep. Maar dit is wel lastig gezien ik in vrijwel elke track dwars door alle stylen heen ga, je kan dus vrijwel geen label aan mij vastplakken.

Ervaring : Ik produceer al een jaar of 8 waarin ik verschillende DAWs ben versleten. Ik begon (heel erg lang terug) ooit een keer met de 1e versie van cubase dat enkel midi geluiden aankon. Ik ben uiteindelijk via cakewalk/magix (huilen) naar FL 3 gekomen. Dit beviel me uiteraard goed, zeker gezien dat de andere software erg krakkemikkig was. Hier ben ik eigenlijk verslaafd aan geraakt. Ik heb reason geprobeerd maar ik kon mijn draai daarin niet vinden. Ook de nwere versies van cubase hebben de revu gepasseerd, waarop ik uiteindelijk alleen de rewire functie echt handig vond. Ik ben dus blijven steken bij fl wat op zichzelf geen schande is, ondanks dat veel beginners er mee werken. Ook heb ik tussendoor aardig wat speakers versleten. Ik begon met een setje b&w's, waarvan ik het type niet meer weet. Als snel werden mij studio monitoren aangepraat, waarop ik (helaas) een setje behringers aanschafte. Die waren nog slechter dan mijn b&w's maar ik had het idee dat ik er maar aan moest wennen. Uiteindelijk werden het alesis actives mk2's met een samson sub waarmee ik de buren tot razernij dreef. Die zijn dus vervangen voor een set krk rp8's, die binnenkort ook weer vervangen worden door dyn bm6a mk2's. Enfin; als die tijd ook een x aantal stylen geprobeerd en uiteindelijk iets gevonden waar ik mijn ei in kwijt kan, wat het belangrijkste is denkik. Ik heb ook wat aan gear gehad (virus,ksrack,jp8080) maar kon daar mijn creativiteit niet in kwijt, dus ik heb die verkocht.

gebruikt : Cubase (verschillende edities), Cakewalk, Magix (lol), Fruityloops, Reason, Soundforge/Cooledit.

Vst/i dat ik momenteel gebruik: Melda pakket, Waves bundle, Camelphat, Absynth 5, en natuurlijk Kontakt 4!

doel : Mijzelf uit te blijven dagen, en dingen te doen die ik leuk vind binnen mijn muziek. Ik vind het dus het belangrijkste dat ik er plezier in houd, en mijzelf te verbazen met nieuwe wazige klanken. Een release zal ooit leuk zijn, maar is absoluut niet mijn streven.

Ik heb aardig wat getypt, maar wat ik bedoelde te zeggen was: Its good to be back :yamaha:

Gr
Rob
 
Laatst gewijzigd:
ff een snip als voorbeeld van wat ik maak (hoop dat dit goed gaat). Niet luisteren als je niet tegen een fikse dosis herrie kunt :kroon:

gr
 

Attachments

  • zodang.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 109
ff een snip als voorbeeld van wat ik maak (hoop dat dit goed gaat). Niet luisteren als je niet tegen een fikse dosis herrie kunt :kroon:

gr

Dikke poep ! Uitbrengen en ik ben je eerste klant :)
(past goed in het vakje "V" in m'n cd-rek)

...en welkom natuurlijk :biertje:
 
Back
Top