je mag er één houden

Leo, wat wilde je in je VCS3 stoppen als het je enige synth is? Ga je dan bij 1 van de synthforumleden op bezoek?

gitaar (speciaal daarvoor gekocht), microfoon, drumcomputer, regelwerk. er is alleen iets gezegd over hardware synths hè. ;)
 
:luv: M'n JX8p
 
gelukkig maar, stel je voor van een ander :D

Daar moet je nooit aan beginnen, you don't know where it's been :P
 
nou, bij deze verklaar ik mijzel zelfs voor gek, maar dan wil ik de meest uitgebreide synth/vocoder/sampler vst met bijbehorende supercomputer, die er bestaat, en natuurlijk een masterkeyboard.

is wel niet zo mooi, en klinkt misschien ook wat minder dan een mooie echte analoge synth, maar het werk gaat door, zogezegd.

anders ga ik tegen ernstige beperkingen aanlopen.

:mega:
 
Nu heb ik er niet meer zo veel, 3 nog maar, een Micron, een Waldorf Micro Q Keys en een Korg Z1. Diegene die ik het meeste gebruik zal ik houden, de Korg Z1. Verbaas me nog menigmaal wat daar allemaal wel niet mee mogelijk is.
 
Nu heb ik er niet meer zo veel, 3 nog maar, een Micron, een Waldorf Micro Q Keys en een Korg Z1. Diegene die ik het meeste gebruik zal ik houden, de Korg Z1. Verbaas me nog menigmaal wat daar allemaal wel niet mee mogelijk is.

met de micro q kan ook veel en die vind ik stiekem ook erg goed klinken eigenlijk.
 
met de micro q kan ook veel en die vind ik stiekem ook erg goed klinken eigenlijk.

Maar ik mag er maar eentje houden van de topicstarter. En die 3 octaven van die Waldorf vind ik toch echt te weinig om normaal te kunnen spelen. Moet overigens bekennen dat ik zelfs die 5 octaven van de Korg Z1 soms ook aan de krappe kant vind.

Qua sound is die Waldorf echt anders dan die Korg. Menigeen vindt de Waldorf schel klinken maar daar heb ik niet zoveel last van. Je kunt hem zo instellen dat hij gromt als een oude brombeer.
 
Back
Top