De Ultieme STUDIO TOUR draad

Zeg alé mannekes, meiser maakt goeie tracks,,

't is ook lame van Lennard om de user naam zo goed in't zicht ,in't midden te zetten,
zelfs armin heeft dat afgeplakt of iets met gedaan,,, of kan ik me precies toch herinneren,

Ik heb sylenth jaren geleden direct gekocht, gewoon omdat het een blijver is, ik wil geen trojan op m'n setup hierdoor

Maar ik heb sylenth1 amper gebruikt, ik heb er teveel gebruikers problemen mee, maar 'tis wel bruikbaar voor anderen,

Soit, ik vind dat meiser iets verteld in de video,
dave clark heeft al zoveel video's mogen laten maken en die verteld niks, ook al omdat ie zelf geen muziek kan maken, denk 'k al enkele jaren
 
Deze had ik nog niet zien passeren dacht ik:


een studio waar ik direct verliefd op word...
 
OK, geen studiotour maar deze filmpjes zijn in de garagestudio van Flea (RHCP bassist) gemaakt. Blijkbaar heeft hij wel meer dan "iets" met synths: ik herken een Prophet, MS20, gigantisch Doepfer(?) modular...


 
Live stream met Jamie Lidell. Ben erg benieuwd hoe hij Droid inzet als flexible generic CV processor met motorische faders!
 
toffe video, hij heeft een mooie no nonsense vibe, hoewel makkelijk praten met al dat moois. Verder wel slecht ge-edit, want ze laten af en toe totaal verkeerde dingen zien ipv van waar hij het over heeft.

 
Ik ben de eerste om dat toe te geven.

Iemand zei recent nog “je moet altijd wat buiten je comfortzone werken” 😂
 
Je moet natuurlijk niets. Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil.
En wat voor de 1 werkt is voor wellicht een ramp.
 
Back
Top