De Ultieme STUDIO TOUR draad

En dan toch nog Behringer patchpanels in het rack :P
 
Tom / Junkie was ook altijd heel druk met Native Instruments software. Daar maakte hij altijd presets voor. Ik neem aan dat hij die programma's ook tot zijn beschikking heeft. Hoe kun je dan in godsnaam nog kiezen? :)

P.S. Grote complimenten voor zijn doorzettingsvermogen en succes. Ik mocht hem twee keer interviewen en hij nam voor iedereen de tijd. Van de grootste krant tot het kleinste blog: iedereen die in hem geïnteresseerd was stond hij te woord. Dat heb ik altijd onthouden.

P.P.S. Nu ik dat zo opschrijf: is het een idee om een groot Synthforum Junkie XL interview te houden? Dat iedereen vooraf vragen stelt in een apart topic en we die mailen, als hij daarvoor open staat? Misschien heb ik daar nog wel een ingangetje.
 
P.P.S. Nu ik dat zo opschrijf: is het een idee om een groot Synthforum Junkie XL interview te houden? Dat iedereen vooraf vragen stelt in een apart topic en we die mailen, als hij daarvoor open staat? Misschien heb ik daar nog wel een ingangetje.

Dat vind ik wel een goed idee eigenlijk. Het is ook alweer een tijd geleden dat er een groot interview op het SF kwam.
 
Dat interview (SF Q&A) is al een keer aangevraagd en werd afgezegd door de nogal lullige vragen vanuit leden van sf. Tenminste daar staat mij nog iets van bij.

Als je hem een lange lijst met echt goede, inhoudelijke en relevante vragen voorlegt kan ik me niet voorstellen dat hij weigert. Ik vind het als amateur ook heerlijk om over apparatuur te ouwehoeren. Stomme vragen kun je er wel uit modereren toch?

Maar het mag ook iemand anders zijn. Jean Michel Jarre? Die mocht ik ook ooit interviewen :P
 
Sorry maar wat een belabberde video. Ten eerste hoor je bijna niks van wat hij zegt.
En dan zet hij eventjes al die antieke bakken aan en uit, waardoor er alleen een bak noise te horen is omdat die oscillators nog ijskoud zijn.

En inderdaad die machines die dan ergens ver weg in een bovenhoekje hangen. Alles behalve praktisch (ok tis wel een erg klein/cramped studiotje dus je moet wat, maar toch ..)
En dan die 20 macs verspreid her-n-der ... leuk hoor. :gaap:

Mooie gear, maar beetje onzinnige 'studio tour'.
 
Dreamer ben je weer beter of nog steeds een beetje ziekjes... :engel:

Ik vermoed trouwens dat een heel groot percentage van die gear nooit wordt aangeraakt. Dus kan je ze lekker hoog hangen.
 
Back
Top