De Ultieme STUDIO TOUR draad

Wat ik me dan afvraag:
waar zet je je monitors in zo'n studio ?

Want als je op een synth speelt die ergens in een hoekje van de kamer staat, dan is de stereo toch om zeep ?

Of zouden die synths steeds naar het middelpunt van de studio worden versleept ?
Of de monitors rondduwen op wieltjes ?
 
Wat me wel opvalt is dat dit zo typische artiesten zijn waarvan je wel eens een quote tegenkomt op de website van één of andere VST-fabrikant.
"Wauw, this plugin is the greatest I have ever heard! It's really pushing the modern standards of electronic music to a higher level !"

Maar ondertussen blijven ze wel lekker vintage gear verzamelen in hun eigen kasteel-studio.
Beetje hypocriet allemaal.
 
moby... eind jaren 80; 3 a 400 dollars voor een JP-6... toen werden 303's nog gratis weggegeven...

een geinig voordeeltje van CV/Gate is dat toonhoogte en triggering nog gescheiden zijn, dat gaat met MIDI niet meer... (standaard iig niet, tenzij je MIDI signalen gaat modden naar allerlei slimme note on/off's geintjes)...
 
Uit den ouden doosch... van toen ik nog met de mannen van Sonic onder 1 dak zat:


Wel tof pandje hadden we daar!
 
Ff commenten anders vergeet ik deze draadje, erg vet voor als ik mij verveel:okdan:

Wat me wel opvalt is dat dit zo typische artiesten zijn waarvan je wel eens een quote tegenkomt op de website van één of andere VST-fabrikant.
"Wauw, this plugin is the greatest I have ever heard! It's really pushing the modern standards of electronic music to a higher level !"

Maar ondertussen blijven ze wel lekker vintage gear verzamelen in hun eigen kasteel-studio.
Beetje hypocriet allemaal.

Haha scherp :P

Raar dat je het hypocriet vind
 
Back
Top