• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

De Ultieme STUDIO TOUR draad

kobuz

Ouwe rot
Haha, vertellen dat alles zo werkt dat je altijd gelijk aan de slag kan en niet met technische moeilijkheden te maken hebt....maarrrrrr in de praktijk blijkt dat toch niet altijd te werken. Erg herkenbaar :)

Eraser127

Ouwe rot

Yoozer

vorbei

Eraser127

Ouwe rot
Sylenth heeft tegenwoordig gewoon support voor skins hoor :)
Dat weet ik, ik skip nu ff door het filmpje maar kan het shot niet meer vinden (misschien verwijderd). In het shot op 7:51 stond als geregistreerde naam "Team-AIR", nu is het een plakbandje.

Yoozer

vorbei
Dat weet ik, ik skip nu ff door het filmpje maar kan het shot niet meer vinden (misschien verwijderd). In het shot op 7:51 stond als geregistreerde naam "Team-AIR", nu is het een plakbandje.

Huh? OK, da's inderdaad niet goed. Ik zag ook alleen maar de plakband.

https://www.reddit.com/r/TechnoProd...id_meiser_in_the_studio_by_techno_experience/

Je zou denken dat het aantal mensen die al betrapt zijn hierop (een hoop EDM-gastjes) inmiddels wel duidelijk zou moeten maken dat iemand het beter zou moeten weten.