De Ultieme STUDIO TOUR draad

Wat mij opvalt is dat hij begint over zijn 80 synths organisch klinken maar een hele muur van modulair synths heeft. Zegt dat wat over hem of over mij? Ik moet wat missen dus...en dan blij als een kind is met een cloon van een arp2600. Hij heeft in iedergeval wel goed geinvesteerd . Wat mij ook opvalt dat hij zegt dat de jd800 gemaakt zijn in 1988 to 1989 . Maar mss wordt het wel een desillusie dat die synths gemaakt zijn in 1991- 1993 . Sssst dus. Wel een hele gave setup ... Hulde
 
Persoonlijk vind ik dat gezwets over (analoge/vco/blablabla) synths beter klinken dan (digitale/dco's/blablabla) synths altijd dikke onzin.

Mijn digitale TX802 of Wavestation A/D kunnen soms veel organischer en vetter klinken dan mijn minimoog en soms ook niet. Ik heb een SammichSID synths van €250,- die zo modder dik klinkt dat ie bijna alles wegblaast.....is het daarom een betere synth? Nee natuurlijk niet. 't Is maar wat je er mee doet.

Maar ik kick wel op dit soort studio's. Dus laat die video's maar komen :okdan:
 
leuke studiotour.. Dit is een beetje wat ik in gedachte had voor hier thuis ;)

 
nog eentje:


Niet echt veel synths, maar dat ideetje met het afdekken van zijn keyboard (vanaf 31 minuten) vind ik eigenlijk wel geniaal in zijn eenvoud...
 
[*]Tom staat niet boven Behringer patchbays

Er is ook helemaal niets mis met Behringer patchbays (en kabeltesters).
 
Back
Top