De Ultieme STUDIO TOUR draad

Wat me wel opvalt is dat dit zo typische artiesten zijn waarvan je wel eens een quote tegenkomt op de website van één of andere VST-fabrikant.
"Wauw, this plugin is the greatest I have ever heard! It's really pushing the modern standards of electronic music to a higher level !"

Maar ondertussen blijven ze wel lekker vintage gear verzamelen in hun eigen kasteel-studio.
Beetje hypocriet allemaal.

Ja, de meesten houden gewoon van beiden. Moby bvb geeft quasi letterlijk een antwoord hierop in het filmpje...
niet omdat iemand een studio vol coole hardware heeft, dat die daarom een plugin niet ook vet kan vinden...
 
Ja, de meesten houden gewoon van beiden. Moby bvb geeft quasi letterlijk een antwoord hierop in het filmpje...
niet omdat iemand een studio vol coole hardware heeft, dat die daarom een plugin niet ook vet kan vinden...

Of de cheque die verbonden is aan het feit dat je zegt dat de plugin in kwestie vet cool is...
 
Ja Danny, heerlijk. Toch krijg ik het gevoel van..'en wat je niet gewonnen hebt';)
Dat zal wel komen omdat ik indertijd mijn ARP2600 weggedaan heb. Spijt optant.
Maar goed, ik probeer met zo min mogelijk het maximale resultaat te verkrijgen.
Dr zijn genoeg manieren om digitale synths vol, warm, smerig etc. te laten klinken.
Hoewel het echt knopperen en stekkeren een speciaal gevoel geeft.
Op het moment ben ik een modulaire vst aan het alpha testen. Begint zeer interessant te worden als vst opvolger van bv. de Clavia G2.
 
Back
Top