Toch maar ook een trackie

Origineel geplaatst door Cquence
Misschien een stomme vraag, maar welke doelgroep heb je voor ogen met deze track?

Klinkt produceer technisch heel goed, maar dat had ik eigenlijk wel een klein beetje verw8 van dhr BamBam (hoge verwachtingen door de grote studio en z'n aanwezigheid op dit forum :p).

ik vind dat bambam veel verstand van zaken heeft
en dat heeft niets te maken van zijn muzikale kunnen.
 
En daar sluit ik me bij aan.

Ik wil er nog wel ff toevoegen dat dit NIET de eindmix is.

En dat ie met een lage bit rate is opgemomen, das perongeluk.

IN de pc staat ie op 24 bit, maar dat ter zijde....

en EPD, ik kan weldegelijk spelen, heb maar 12 jaar piano les gehad, en heb tot voor kort zelf ook keyboardles gegeven op een muziekschool......

Voor de wat betere muziektechnische dingen zal ik ook wat R&B op mijn site zetten, kun je horen hoe ik speel........
 
Origineel geplaatst door bambamstudio


en EPD, ik kan weldegelijk spelen, heb maar 12 jaar piano les gehad, en heb tot voor kort zelf ook keyboardles gegeven op een muziekschool......


laat het maar horen ik ben benieuwd;)
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Na de messe zal ik iets op mijn site dumpen.

Maar ik ga hiet niet bewijzen dat ik het wel kan......

De spullen in mijn studio zijn met muziek-maken verdiend, en dat zegt voor mij genoeg......

iemand die geld kan verdienen met muziek hoeft niet perse een of andere mozart te zijn. er zijn genoeg producers die helemaal niet aan de bak komen terwijl ze ontzettend goed zijn, je hebt ook produceers waarvan je denkt hoe is in godsnaam het is gelukt om iemand zo ver te krijgen hun muziek uit tebrengen.

dus een studio is wat dat betreft niet zo belangrijk. de muziek industrie blijft toch een beetje vriendjespolitiek.;{

en waarom zou je je niet willen bewijzen, het is toch leuk als je positieve reacties krijgt op je muziek. daar die ik in eerste instantie wel voor. Maar ik ben toch benieuwd naar dat andere nummertje van je. ik wacht in spanning af....:)
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
En daar sluit ik me bij aan.

Ik wil er nog wel ff toevoegen dat dit NIET de eindmix is.

En dat ie met een lage bit rate is opgemomen, das perongeluk.

IN de pc staat ie op 24 bit, maar dat ter zijde....

B]


Al dat gel%l over geluidskwaliteit! Arangementen is alles! Lang niet iedere beginner heeft de equipment om goed op te nemen. Maar een goed arrangement maken is niet afhankelijk van je gearlist. Af en toe discuseren we over de foute onderwerpen!

Greetz,

Yawgmoth
 
Wat een ophef weer allemaal, het maakt toch niet uit wie wat kan en wie wie kent....als t lekker klinkt is t goed, of niet dan?:)
 
Back
Top