!!!Dikke vette Ibiza-Trance hit!!!!

Elstak met de onsterfelijke tekst:

I wanna see a rainbow high in the sky
I wanna see you and me on a bird flying away

And i hope to see you smile
every night and day


Daar kan niemand aan toppen:D
 
Nou sorry hoor...

Nou sorry hoor...

Maar naast de come on sample en het wat simpele intro vond ik het echt gewoon een lekker nummer. Als je kijkt naar wat voor CRAP er in de top tien staat (ik noem dus wéér DJ Oozywoozyboozy en DJ Melvin). Dan luister ik veel liever naar dit nummer van Nolet dan die andere crap.
Af en toe is een lekkere Big Mac niet te versmaden hoor. Geen culinair hoogstandje maar wel errug lekker soms! Zelfde met muziek dus!

Dat is mijn mening en daar moet je het maar mee doen!

Eric
 
Hij heeft er wel een gouden ketting plus Mercedes 190D van kunnen kopen. >:|
 
Ik vond persoonlijk de tekst van het nummer "Oprottuh" met de Euromasters veel meer aan mijn gevoel refereren:

"OP-ROT-TEEEEEEEEUH"

Daar komt de ware poeet die in P.Elstak schuilt naar buiten, zonder schroom om uitgelachen te worden om zijn ware gevoelens op dat moment.
 
Over de Euromasters:

Vroeger toen ik jong was :confused: , was er zoiets als het Amsterdam Dance event in de Marcanti (zomer 1993). Die gasten traden daar dus op. Valt bij de intro van "Amsterdam waar lech dat dan" al hun equipment uit. Die gasten vingen het leuk op met "T#r^ing, daar sta je dan in het hol van de leeuw, werkt je gear niet meer.

10 minuten later hadden ze de boel weer aan de praat. Wat een bak herrie maakten die gasten.


Greetz,

Yawgmoth
 
Ok misschien wat laat maar ik heb die track ook ff geluisterd en ik vraag me af hoe dit met vocalen klinkt maar vooral hoe die Kimberly eruit ziet. 8>


Echt vernieuwend is het allemaal niet maar dat is trance volgens mij al een hele tijd niet meer. Maar als je het dan toch doet dan moet je het goed doen en dan is mijn advies : Maak er zo'n lekkere teaser van met een enorme break zoals die track van Energy 52, Cafe Del Mar. Dan zijn vocals misschien niet eens meer nodig.

Volgens mij zijn bijna alle elementen in jouw track al aanwezig, het gaat erom hoe je het het brengt.


groeten

BasicSys
 
Back
Top