19" hoekprofielen

I-eye

Stamgast
Lid sinds
8 januari 2002
Berichten
235
Locatie
Waalwijk
Ik heb zelf een bureau gemaakt waarin een 19" rack verwerkt zit. Ik ben nog op zoek naar hoekprofielen die ik kan bevestigen aan de binnenkant van de ruimte voor de 19" modules, ik heb even snel een plaatje gemaakt om het wat te verduidelijken.

Waar kan ik deze kopen?
 
kijk eens bij een muziek winkel . bij mij in de buurt verkopen ze ze wel en ze kosten ook niet duur
 
Aangezien een 19" rack ook voor servers gebruikt (met dezelfde 1u, 2u enz indeling) wordt kun je ook gewoon kijken bij wat professionelere computerbedrijven.
 
Orgineel geplaatst door BasicSystem
Zoe, is dat je eigen moog The Source ?:W

nee dit plaatje komt van internet af maar ik heb er wel een leuk verhaal bij waarom ik dat plaatje heb toegevoegd
in het jaar 1985 had een vriend van me zo'n ding in huis maar we snapte er helemaal niks van we kregen alleen wat ruis eruit dus niet interesant dat apparaat (omdat we er niet mee om konden gaan) . en moog zij ons ook weinig toen die tijd wel van gehoord maar ach dachten wij , hij is toen verkocht voor 1000piek en dat was veel beter toen (lekker de kroeg in) maar een paar jaar later wist ik wat dat ding waard was en wat voor geluid je eruit kon krijgen
:stupid :stupid :stupid :stupid :stupid
ik had hem nu wel willen hebben hoor . en het leuke is het was nog een mooie moog ook met alles erop en er aan (doos manual kabels geen krasjes)
 
Tja, heb er ook een gehad en verkocht maar er gelukkig geen spijt van. Het was een fantastische bak met een moddervette sound en filters dat wel. Maar hij raakte om het half uur ontstemd en dan kon je hem weer gaan zitten stemmen.......:(

Basicsys
 
Back
Top