Jozefakie Newbie

jozefakie

Let the Groove flow on...
Lid sinds
22 februari 2011
Berichten
32
Locatie
Maastricht
Hallo allemaal,

ff voorstellen: ben een newbie op dit forum en mijn naam is Guido ben 53 en ben woonachtig te Maastricht. Heb onlangs mijn hobby weer opgepakt met nieuwe gear na 10 jaar. Ik heb totaal geen muzikale opleiding of achtergrond, kan geen noot lezen maar vermaak mij uitstekend met mijn eigen improvisaties mn. freestyle techno/acid house. dubstep. Ik heb van alles gehad (sequencer, sampler, keyboards, groovebox ed.) maar weer ingeruild of verkocht..recentelijk nog mijn mc-505 van de hand gedaan. Die zat maar stof te vangen en sindsdien ben ik gaan shoppen voor nieuwe gear. Achteraf toch spijt dat ik hem weg heb gedaan, was nog zo goed als nieuw (destijds nieuw aan geschaft), maar met mijn huidige gear ben ik dik tevreden.
Ik hoop hier wellicht contacten op te doen met dezelfde interesses en wil graag weten wat de synthfreaks momenteel bezig houdt.

Mijn bescheiden gear: X0x0b0x, Jomox xBase 09, Korg Kaossilator, Boss DR-660, (verlanglijstje DR-202 Groove) PSK 6 channel stereo mixer, Microtrack II recorder, B&W mini Zeppelin als monitor.

Lets make the groove flow on!
 
Laatst gewijzigd:
Haa gaaf! Ik hoop dat als ik zo oud ben (no offence) ook nog aan het grooven ben.

Welkom!
 
Back
Top