soundcloud problemen

Adjust

Ouwe rot
Lid sinds
18 februari 2006
Berichten
1.113
Locatie
Universe
Laatste dagen merk ik dat vaak soundcloud moeilijk wil laden.
Weet iemand wat er aan de hand is? onderhoud of serverproblemen ofzo? of ben ik de enige die er last van heeft?

edit, de home is meestal geen probleem, maar zodra ik nummers wil afspelen en vooral als ik iets wil uploaden, dan wil die de pagina niet fatsoenlijk inladen
 
Laatst gewijzigd:
klopt Woensdag en dondedag was drama, gisteren weer iets beter en nu de pages weer gewoon snel, maar streaming net kantje boord. (ook UPC toevallig?)
 
gisteren bijna half uur met ze aan de lijn gehangen. blijven gewoon ontkennen die gasten.
 
met veel andere sites met streams heb ik geen problemen..als het aan upc zou liggen, wat zou dan de issue zijn?
ik vind het maar vaag waarom sinds een paar dagen dit probleem is.
 
da's dan "goed" nieuws, weet ik ten minste zeker dat het niet aan mij ligt.
 
wellicht dat het kan helpen om via de servers van opendns te werken...heb het nog niet uitgeprobeerd maar heb ooit eerder iets gehoord dat dat problemen met streamen verhielp.
www.opendns.org
 
Laatste paar dagen is m'n stoelgang niet al te best.. iemand enig idee?
 
Ja, topics die je interesse niet hebben, niet off topic bevlekken helpt! :okdan:

Heheh, gaat ook over synths dit ey :D

Geluidswolk, heb er nix mee, gaat ook nie gebeuren. UPC knijpt wel torrents.. da weet ik wel. UPC heeft ook maar 'n rare proxy.. gaat i.i.g. niet via Google, maar via 'n UPC ding. En die is net als de gemiddelde UPC helpdesk persoon, die helpt je verder weg van de oplossing 8)
 
Heheh, gaat ook over synths dit ey :D

Geluidswolk, heb er nix mee, gaat ook nie gebeuren. UPC knijpt wel torrents.. da weet ik wel. UPC heeft ook maar 'n rare proxy.. gaat i.i.g. niet via Google, maar via 'n UPC ding. En die is net als de gemiddelde UPC helpdesk persoon, die helpt je verder weg van de oplossing 8)

Het hoeft hier ook niet over synths in het bijzonder te gaan..Algemene Discussie [synths, muziek, etc.]
;)
 
Dit maag ook niet... dusss... effe lekker azijn pissen :D
 
ja maar ja maar... :p
Soundcloud is belangrijker want dat heeft met je eigen muziek te maken en niet met videoclips ofzo enzo
 
ja maar ja maar... :p
Soundcloud is belangrijker want dat heeft met je eigen muziek te maken en niet met videoclips ofzo enzo

soundcloud is een artiesten tool, youTube is een vergaarbak

Is er ook 'n slechte argumenten draad???

Het is dat ik je handtekening niet mee ken quoten meneer Dekker :kont: er zitten hier zat mensen die hun muziek op YouTube zetten. Of en of er hun inspiratie vandaan halen. Voor mij is het allemaal hetzelfde.

Enuuuuuuuh, ga eens 'n rondje SoundCloud doen, genoeg vergaarbak als je het mij vraagt :D
 
opzich heb je wel een punt, eigenlijk raar dat dat draadje op slot is gezet, het ging dan wel om youtube, maar wel muziekgerelateerd en het stond ook nog eens bij algemeen (overig}
Misschien moet overig maar eens een definitie krijgen want ik zie daar zoveel staan wat minder met muziek te maken heeft.

Achja, tijd voor een biertje
 
Back
Top