Romek - Arjuna

Ja, ik vind dit een erg goed nr.
Mooie lagen, sfeervol, mooie sound FX, geen allesoverheersende drums,
en na 2 keer luisteren werd ie beter! Dat is in mijn smaak een goed teken.
Dus dit vind ik een topper afgezien van de geluidskwaiteit, die IMO erg dof is..maar de sfeer is zo goed dat het me niet kan schelen eigenlijk. Zo hoort het.

Je hebt een goed gevoel voor 'mooie' rake klanken!
 
Ja de geluidskwaliteit :(
gebruik alleen Reason 1.01 + een SB live als geluidskaart
maar ik ga zeker een nieuwe soundcard kopen: enige aanraders hier prijs/kwaliteit? zijn er niet zo'n externe bv. van Yamaha die je gewoon bij op je andere kaart kan steken ... of had ik dat nu gedroomd :)
 
kvind 'm lekker alleen iets te druk/vol hier en daar, als je 't wat 'opener' maakt komt dat de beat ook ten goede denk ik
 
ik weet wat je bedoelt maar dat ligt dus vnl. aan het gekraak van mijn geluidskaart dat echt wel enorm is
Ik heb juist m'n PC op een mengtafel aangesloten gehad om een toch professionele mix te maken bij iemand, en toen was dat wel ff verschieten: wat een noisy geluiden dat dat ding maakt! nu hoor ik aan de min of meer gemixte versie dat als al die ruis gegated wordt, niet alleen de beat, maar alles zuiverder en minder druk doorkomt
 
Tja, een SB live.. tip: koop zo snel mogelijk een nieuwe geluidskaart.
Op het forum staan al veel topics en goede tips over geluidskaarten, de search zal je verder helpen.
 
Het is juist het volle, het drukke wat me aanspreekt. Lekker veel! Alsof je op zondag morgen onder de kerk klokken staat en het over je laat komen.:walker: chapeau!.:walker:
 
jaja goe nummerke. :dj:
ben gisteren naar een techouse feesje geweest
en dit past wel helemaal in de sfeer. ik denk dat ge dit
zeker op een feesje zou kunnen draaien.
ohja ik heb ook een SBlive. het is allesinds beter dan
mijn vorige kaart. een C-media ...:r :r :r :r

greets isnieZot
 
Back
Top