[track] taste me :-)

Klinkt echt heerlijk warm, maar is het 1 track op een lp met andere nummers? Ik zie dj John Doe dit niet echt snel meenemen. Ik vind het iig erg zwoel klinken. Ik ben dol op delays.

1 nadeeltje: ik vind die snares iets te scherp, mijn inziens..

succes ermee in ieder geval.
 
als ik eerlijk ben is dit de eerste keer dat ik een van jouw tracks vind tegenvallen...
ik heb het niet zo op die getimestretchede vocal, hij gaat maar door en door. en je verwacht een soort climax ergens, maar als er dan drums bijkomen klinken die nogal stukgecompressed.
geef mij maar een stukje industrial a la dirrty... da's toch meer mijn ding denk ik.
 
vage space track ehehe :engel:
 
Hij doet me denken aan dat nummer van Stevie Wonder. (er zit een soortgelijke melodie in). Don't get me wrong, ik vergelijk het er niet mee.

Vind het wel een dj kicks waardig nummer.
 
Origineel geplaatst door AOR
Hij doet me denken aan dat nummer van Stevie Wonder. (er zit een soortgelijke melodie in).

:confused: hoe zou dat nou komen......


Wel een aparte track trouwens!
 
whehehehe!

het is ook geen a-kant hoor, opvullertje voor een zeg maar 'ranzig label" :engel: meer om voor de gein op te zetten, tis geen climax track... althans.. niet op die manier zeg maar >:|

en de sample zou wel kunnen kloppen, het lijkt er inderdaad wel verdacht veel op toch :engel:
 
Origineel geplaatst door AOR
Hij doet me denken aan dat nummer van Stevie Wonder. (er zit een soortgelijke melodie in). Don't get me wrong, ik vergelijk het er niet mee.

Vind het wel een dj kicks waardig nummer.

Ja ik hoorde ook een sampletje uit dat liedje van steve 'how long' of hoe het ook mag heten.... ;)
 
Het heeft wel wat weg van Massive Attack en jaren 70 pop.
De vibe vind ik wel OK hoor. Lekker anders dan anders.
 
Origineel geplaatst door bazziman
Ja ik hoorde ook een sampletje uit dat liedje van steve 'how long' of hoe het ook mag heten.... ;)

goed geraden ! (titel word ook denk ik "how cum, how long" :smeris: U gaat door voor de minimoog
 
Back
Top