Basement Jaxx - Where's your head at

tim

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
514
Locatie
Amsterdam
Het origineel is natuurlijk vet veel beter maar ik dacht what the hell doe een poging om er een remixje van te maken! Het is maar een beginnetje vond het wel oke klinken.. Reacties zijn welkom!!


http://home.planet.nl/~aroosen/Bassment.mp3


oh ja die rare clikjes is mijn mixer die heeft zijn beste tijd wel gehad dus niks aan te doen (iets met de rec out)...
 
zijn daar accapellas van te krijgen.

de timing van de vocals klopt niet. helpt eigenlijk het hele nummer om zeep. verder moet ie loskomen dat doet ie nog niet echt.
 
Re: Basement Jaxx - Where's your head at

Origineel geplaatst door tim
Het origineel is natuurlijk vet veel beter

van gary numan bedoel je?
 
Re: Re: Basement Jaxx - Where's your head at

Re: Re: Basement Jaxx - Where's your head at

Origineel geplaatst door cyan_circle
van gary numan bedoel je?

nee van stef meeder
 
Re: Re: Re: Basement Jaxx - Where's your head at

Re: Re: Re: Basement Jaxx - Where's your head at

Origineel geplaatst door EDP
nee van stef meeder

jij hebt echt een zwaar semi-psychotische obsessie met stef meeder, matthias. ik wil je er wel vanaf helpen met een bezemsteel, een gebroken fles en wat duct-tape...;)

edit: ik vind het een nobel streven om een gejat stukje muziek nogmaals te remixen, maar vooralsnog komt de track nog nergens los inderdaad. wat dat betreft zou een kickdrum al heel veel doen.
de vocalen kloppen helemaal niet zoals reeds vermeld... ik begrijp de verschuiving in de maat wel die je probeert, maar het werkt hier niet. je ontkomt niet aan het gevoel dat de vocalen scheef lopen.
werk 'm nog wat verder uit, creeer een spanningsboog in de track en post 'm dan nog eens, want dit is wel een hele grove schets in my humble opinion.
 
Re: Re: Re: Re: Basement Jaxx - Where's your head at

Re: Re: Re: Re: Basement Jaxx - Where's your head at

Origineel geplaatst door cyan_circle
jij hebt echt een zwaar semi-psychotische obsessie met stef meeder, matthias. ik wil je er wel vanaf helpen met een bezemsteel, een gebroken fles en wat duct-tape...;)

nee ik wil er niet van af ik bedoel stef meeder en k3 meer heb je niet nodig om gelukkig te zijn als man.

maaruh dat met die bezem steel en die duck tape.. hebben we een date?
 
Als senior basementjaxx fan moest ik even luisteren
Die vocals moet je echt even gelijk zetten en er moet wat aan gewerkt worden maar het idee (de feel van de track enzo) kan ik wel waarderen
(Niets kan tippen aan "the masters")

by the way
zijn die vocals in het origineel gejat?
dat wist ik niet?

oja en ik dacht ok dat het DUck-Tape was
nouja let vooral niet op mij
 
Laat me raden: Je hebt de LP? Ik namelijk ook en alle stemmen staan er los op. Ik zat er ook al eens over te denken om er eens mee te gaan klooien. Ik luister later.
 
Back
Top