[Trance] 4 Strings - Take Me Away (Myth's Rainbow Remix)

Tja eeh leuk...goed geluid, dat wel.... maar "al te vaak gedaan"

Nothing personal BTW!;) ik ben verzadigd met 'Trance'-muziek op dit forum en daarbuiten....:peukie:
 
Origineel geplaatst door Bass
Tja eeh leuk...goed geluid, dat wel.... maar "al te vaak gedaan"
:

Yep helemaal mee eens.
Geen verkeerde remix, maar het is er één van de 16637728 in een dozijn.
En het lijkt net of de vocals niet goed '' in de maat staan ', zeker bij het eerste refrein.
Maar nogmaals, geen verkeerde track Menno!
 
hey, ik ziet dat joe een virus c heb... misschien moet er dan wat meer gebruik van makenin je nummer, je remix klinkt nu meer zoals het origineel...
 
Hehe, ok het kommentaar wat ik ongeveer verwachtte.

Betreft de Virus... inderdaad, die zou ik meer moeten gebruiken, maar ik heb er zelf een hekel aan als alles nog niet 100% werkt... en ik heb dus nog 1 of twee apparaatjes nodig voor dat zover is...
 
Ik vind et wel een originele remix. Ja, je gebruikt de akkoorden van het origineel. maar zover ik et kan horen, zijn de ritmes van de bas niet hetzelfde. Geluiden doen me ook niet denken aan het origineel. Alleen wanneer de vocal erinkomt weet je dat het om take me away gaat.
Als het op 3.22 verder gaat zou het iets meer in elkaar kunnen overlopen.
Verder klinkt het niet 13 in een dozijn, goede kwaliteit.
 
Wow! Echt niet verkeerd zeg. Bekende geluiden? Boeien! Tis mijn muziek en daar hou ik nou eenmaal van! Heerlijk. De mix vind ik eigenlijk ook wel ok. Het enige zijn de vocals die (vlogens mij) soms lijken alsof ze niet goed getimed zijn. En ik weet dat dit soms verdomd lastig is, om het wél goed te krijgen.

Maar nogmaals voor de rest vind ik het een top remix hoor!

Eric
 
Nette remix hoor.
Het is echt niet 13 in een dozijn. Gewoon je eigen gevoel volgen.
Mooie reverb er ook achter. Steinberg reverbje?
 
Om eerlijk te zijn vind deze versie niet zo heel erg sterk, de overgangen zijn soms zo vaag en het gehele nummer mist de power van het origineel. Probeer ervoor te zorgen dat de kick en bassline samen al een stevige basis vormen...
 
Ik vind dit ronduit sterk! Tis ook wel mijn genre. Maar inderdaad, meer virus C erin. Dan klinkt ie vast leuker.

Heerlijk dat stukje rond 3 minuten.


doe zo verder

greetzzz

djoene
 
Back
Top