Defecte power switch Roland Fantom X

jeroentuitd

Stamgast
Lid sinds
2 september 2005
Berichten
181
Locatie
Brabant
Onlangs kwam ik er achter de aan/uit schakelaar van mijn Fantom X7 niet meer naar behoren werkt. Als ik het apparaat wil aanzetten gaat apparaat weer uit zodra ik de knop loslaat. Het knopje blijft ook niet in de "aan-stand" hangen. Dus waarschijnlijk is het schakelaartje binnenin kapot. Ik heb nu een stuk tape gebruikt om de knop ingedrukt te houden.

Mijn vraag is waar ik het beste terecht kan om te laten repareren, en wat voor prijskaartje daar ongeveer aan hangt. Of zijn misschien andere oplossingen?

gr jeroen
 
Onlangs kwam ik er achter de aan/uit schakelaar van mijn Fantom X7 niet meer naar behoren werkt. Als ik het apparaat wil aanzetten gaat apparaat weer uit zodra ik de knop loslaat. Het knopje blijft ook niet in de "aan-stand" hangen. Dus waarschijnlijk is het schakelaartje binnenin kapot. Ik heb nu een stuk tape gebruikt om de knop ingedrukt te houden.

Mijn vraag is waar ik het beste terecht kan om te laten repareren, en wat voor prijskaartje daar ongeveer aan hangt. Of zijn misschien andere oplossingen?

gr jeroen

Voor Roland spullen zou ik zeggen gewoon naar een Roland dealer. Roland heeft sowieso een ophaal en bezorg service(lees gratis) vanaf de dealer....bij mij was ooit ook de powerswitch kapot van me MC303 en dat heeft me toen 25 euro gekost om te laten fiksen via Roland. Had m met een weekje toen weer terug.
 
Ik heb ook een probleem met men Fantom 8 , Het Scherm is Kapot :s , hij start nog redelijk normaal op en geeft nog geluid , maar ik kan niets meer instellen , dus terugsturen naar roland word het , hoppelijk is dat bij jou niet nodig , veel geluk :)
 
Back
Top