RebirthInADreamstation

MadThijs

Stamgast
Lid sinds
4 augustus 2002
Berichten
200
Locatie
Drenthe
Ff een nieuwe thread voor een track die ik gemaakt heb met dreamstation. 909 Samples ingeladen en alleen delay gebruikt.

Rebirthinadreamstation

Feedback is welkom.
 
Lekkere chill sfeer...en toch wakker blijven. Persoonlijk vind ik de bas te hard inkomen in het begin. Misschien een fade-in?

Voor de rest wel een koel idee, dat wat uitwerking kan gebruiken.
Maar wat? Dat is een probleem waar ik alltijd tegenaan hik.
Het enige wat ik kan bedenken is het samenspel van de verschillende partijen. Het klinkt nog iéts te `gelaagd´ allemaal. Wat panning...wat EQ...iéts meer compressie hier & daar. fade/in...lichte fade/out van bijvoorbeeld de strings op bepaalde plekken. Soms hoorde ik de attack van de strings iets te hard...zou misschien wat soepeler kunnen.

Zo ver zou ik kunnen komen en dan houdt het voor mij ook op...er zou volgens mij niet veel meer bijmoeten aan melodien e.d.

Over sausjes op de tracks kan ik helaas niet veel zeggen want ik zoek me altijd wezenloos.

Koel! Groet, Slope
 
Deze versie is live gemixt. De bas knalt er zo in omdat ik em aanzet. qua uitwerking kan ik nog een hoop doen in de beat, vooral hats en snare die ik in dee versie alleen allemaal tegelijk aan en uit kon zetten. Ik ben zelf wel tevreden over de opbouw van deze versie, alleen kan het wat subtieler, infaden etc. Nu moet ik alles nog op een plek in de sequencer zetten en de filters automatiseren. als ik dat es gedaan heb dan een nieuwe versie.
 
Back
Top