[Trance] Myth - Interpolation

ik heb nog niet geluisterd maar euh die toevoeging van "tijdens inspiratie-dip gemaakt" zet je dat erbij om als zwak excuus te kunnen gebruiken als niemand het leuk vindt? "ja ik had een dipje daarom is het ruk?"

:eureka: :D
 
Klinkt lekker strak! vind het erg goed ook qua geluiden lekker opelkaar en aanvullend.Weet je wat ik altijd heb hoor altijd meer dingen bij het muziek van een ander en vaak moeilijk bijmezelf nou dat is best wel kut,zal ik je zeggen.

Vind het wel een rustige track!.
 
heb net geluisterd,...


laat me even vooraf vermelden dat ik geen zak van trance ken (hoeft ook niet voor mij, want die muziek boeit me echt niets)... maar als ik deze track hoor dan denk ik wel dat dit vrij tot zeer professioneel klinkt. misschien iets te langdradig... mag wel een minuut of 2 ingekort worden vind ik. dan komt het nog beter tot zijn recht. tenzij dit de extended vinyl edit is ofzo ;)

maar zeker na de 5de minuut is het voor mij toch wat teveel van hetzelfde gepingel.... maarja boeien :)

klinkt wel professioneel.

als dit gemaakt is in een dipje wat maak je dan wel niet in goede tijden? :)
 
Tja, dat is eigenlijk wel een goeie...

Eigenlijk is het meer een eeuwige dip... met daarin kleine piekjes om de zoveel tijd. Ik vond mn vorige produktie veel beter... maar daar heb ik ook wat langer aan gezeten.
 
Zeer relaxed!
Alles duurt wel wat lang maar het is ook een lange versie...
Ik mis wel een soort hoofdmelodie die je onthoudt (maar misschien vind je dat zelf irritant)

Groeten

Roel
 
Ik zit nu op 2 minuut nog iets enneh....hij wordt steeds lekkerder. Zo, effe verder luisteren...

Ergens eerste helft 4e minuut: Ik mis een clap of iets...en een paar seconden later....daar istie al (na de korte break).

Zo...helemaal afgeluisterd. Ik ben niet zo thuis in trance, behalve die oude trance (TranceSylvania enzo...anyone?), dus doe met mn mening wat je wilt..
Het geheel doet me denken aan oude Mayday platen...sowieso wel duits...wat ik errug lekker vind bytheway. Ik zie hier wel een massa jongedames op dansen. Dit is best wel openluchtfeest materiaal.

Mijn mening over deze track: Ik mis elke keer iets...en dan komt er weer iets bij...maar nét een paar maten te laat voor mijn gevoel. Ik ben het dus eens met dat inkorten/verhaal. De track zou denk ik spannender zijn als de thema´s elkaar iets sneller opvolgen. laten we zeggen: geef mensen minder de kans om te wennen aan een stuk, maar neem ze mee op jouw verhaal (dat is hoe ik trance altijd beleefd heb)

Maarreh: Jij weet wel waar je mee bezig bent. Dikke duim omhoog voor je skills en alles.
Ik heb vaak pogingen gedaan maar het is vrees ik niet aan mij besteed.

Ik weet niet wat je allemaal nog meer maakt (zal zeker nog een keer je site bekijken), maar in mijn ogen moet er wel een plaatsje voor je zijn op de markt. Dit is vinylmateriaal vind ik. Of was je daar al mee bezig?

Pet af, groet Slope
 
Niet erg origineel of vernieuwend, meer voor op een zoveelste Trance verzamelaar misschien...;)

Sorry dudes, ik hou nou eenmaal niet meer van house...Het is me te eenzijdig geworden, misschien wordt ik een ouwe lul...=(
 
Begint lekker. Synths worden ingefade :okdan:
Synth erbij op de achtergrond.
Je zou een flanger kunnen proberen op de synth die vanaf 0.50 er inkomt, heel subtiel.
Je hoort niet echt wat er in de bas gebeurt das mooi.
303 overstuurde geluidje zou iets zachter kunnen. Past wel mooi bij elkaar vanaf daar.
Nu een break. Mooie synths.
Toch klinkt het te droog ofzo kweet niet precies hoe het anders zou kunnnen, misschien wat reverb op de synths. Ook weer subtiel.
 
Thanx voor de replies... ik ben inmiddels in contact met een Publisher / Label. Zogauw mijn eerste release komt zal ik het wel eventjes vermelden.

Hij is nog niet helemaal afgewerkt, en zal inderdaad ook nog gekort worden... dat was inderdaad wel een goede opmerking.

Een voorbeeld van een No dip produktie is Millionfold, die ik hier enkele tijd geleden postte... daar was ik vrij tevreden over, vooral de melodie.

De eindmix daarvan is nog steeds onderweg trouwens... wat een werk is dat toch ook als je met Reason werkt.
 
Origineel geplaatst door MdJ

Een voorbeeld van een No dip produktie is Millionfold, die ik hier enkele tijd geleden postte... daar was ik vrij tevreden over, vooral de melodie.

een ander voorbeeld is misschien "Silvio Ecomo - no dip" ... oeeeeeeee wat een flauwe humor :D
 
Hmmm.... ja. Droog is hij wel, maar het hoeft niet altijd nat toch?
Bij een break mag toch wel een beetje extra galm toch?

Die mooie lage bas die zit nog wel wat verscholen in de mix. Als die wat meer krijgt dan wordt de track vast wel wat warmer.

Het is een lekkere dansplaat en tranced lekker weg dat wel. :)
 
N.a.v. Fuse zijn reactie, waar ik het basically mee eens ben:

Is het niet zo dat een bezoekje aan een juiste masterstudio genoeg zou zijn voor dat laatste 'zetje'?
(Buiten de dingen die MDJ zelf nog zegt aan te willen passen.)

Want anders heb ik een verkeerd beelld van de term 'masteren' :confused:

Groet!
 
hoppa .... lekker trak juuu !!

Ben het alleen wel met de voorgaande heren eens ... hij mag van mij ook wat 'sneller' verlopen.

Misschien kan je nog een raarrrruu sound gebruiken die de plaat onderscheid of bijvoorbeeld iets kenmerkends van je zelf toe te voegen. Een sound waarvan de luisteraar gelijk denkt ...... ''heeeeiii die plaat'' ... VET !!!!

:D
 
Prima stukje werk, maar het mist iets: het is te digitaal (en mi.i iets 'te 13 in een dozijn')...ik zou kijken of je bepaalde geluiden niet met een ananloogje kan doen ofzo...of je bas dubellen met een analoge synth for wat meer 'warmte' en iets meer een organisch gevoel...
 
Origineel geplaatst door bazziman
Prima stukje werk, maar het mist iets: het is te digitaal (en mi.i iets 'te 13 in een dozijn')...ik zou kijken of je bepaalde geluiden niet met een ananloogje kan doen ofzo...of je bas dubellen met een analoge synth for wat meer 'warmte' en iets meer een organisch gevoel...

Dat digitale klopt wel ja... dat is ook het worstelen met Reason, ik blijf het moeilijker vinden als hardware synths, op de virus die ik heb maak ik zo een apart geluid, maar in Reason is dat ontzettend moeilijk.

Ik maak m waarschijnlijk dit weekend af... ben nu even met een leuk remixje bezig, zet ik vrijdagmiddag wel ff online.
 
Back
Top