Disco-Achtig trekkie

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Sorry hoor maar toch maar ff een nieuwe thread voor dit ''stukkie'' (veel mensen lezen niet verder namelijk volgens mij :D)
Is een beetje disco-achtig (althans dat was de bedoeling) en ik hoop dat het zo overkomt!
Response graag voor mijn ''shit'' :D

 
Laatst gewijzigd:
Ik vind de eerste paar maten (tot de cymbal erin komt) héél erg lekker, swingend, opzwepend, vrolijk... borduur daar eens op door zou ik zeggen.

De rest is (sorry) niet mijn smaak.
 
Is te kort om echt een goed oordeel te kunnen geven. Ik zou graag willen horen wat voor lead geluid en meodieen vervolgens gaan komen. Ik vindt de overgang op 0.27 wel hgeel direct. Is een totale andere sound. Of je moet het eerste wat langer doorlaten gaan en dan langzaam de track om laten bouwen of 2 aparte tracks maken.
Maar de geluiden enzo zijn niet verkeerd :)
 
Vindt het ook best wel aardig ja ,maar alleen die tune komt er te onverwacht in,gaat allemaal een beetje snel,lijkt net dat je haast hebt om ergens snel te komen,is niet verkeerd lijkt me maar mag wel wat subtieler.
word er gewoon zenuwachtig van:D
 
Leuk. De eerste 28 seconden mogen van mij weg. Dat klinkt in mijn oren niet disco. ;)
Jammer dat het zo'n kort stukje is...
 
Ik zou er ook 2 tracks van maken, na 27 sec. wordt het echt compleet iets anders. Van dat eerste stuk kan je echt wel een leuk Funky hitje maken (niet dat dat 2de stuk slecht is hoor).
 
Dank jullie alvast voor jullie reacties :okdan:
Begin is inderdaad raar met die snelle oversprong maar dit was eigenlijk ook een ''ruwe schets'' heb ook al een alngere versie maar die veranderd ook dramatisch met wat ruwere geluiden.
Ik zal wel weer posten als ik wat verder ben !

In elk geval bedankt !!:D
 
Zoals Toon al zei zou ik er twee trackjes van maken. Een erg cool funky stukje van voor 0:27 en daarna misschien een wat elektro-like stukje? Het klinkt in ieder geval erg vet, zeker het eerste stukje! Ik zou er zeker wat mee gaan doen!
 
Origineel geplaatst door Kevin
En we wachten op reacties............:D


Vind m zeker vet!
Alleen dat hi-hatje er opeens in vind ik niks...
synth basje vind ik perfect, en stuw het geheel op door te varieren met
de drums en op de 16 een crash!
mijn mening...laat t vervolg nog es horen...


michael.
 
Nieuwe iets andere versie van de eerste track (heb alleen nog niet jullie tips gebruikt maar dat komt nog wel ;) )

Is nu wat meer Trance-Techno achtig vind ik.......

Disco Power 2
 
eesrte stukje:

begin behoorlijk stoer maar zodra die arpagio en die lead er in komen hoeft het voor mij niet meer eigenlijk. en dat is jammer want het begint juist zo stoer!

dat tweede stukje vindt ik die vocoder wel cool als je dat nou met die andere mengt en daar een nummer van maakt. dan krijg je iets heel stoers. maar laat asjeblieft die arp weg.

die stem is dat gary oldman of zo?(nadie gevocode stemmen)

ik hoor hiet hele leuke ideeen werk ze goed uit!!!
 
Origineel geplaatst door EDP
eesrte stukje:

begin behoorlijk stoer maar zodra die arpagio en die lead er in komen hoeft het voor mij niet meer eigenlijk. en dat is jammer want het begint juist zo stoer!

dat tweede stukje vindt ik die vocoder wel cool als je dat nou met die andere mengt en daar een nummer van maakt. dan krijg je iets heel stoers. maar laat asjeblieft die arp weg.

die stem is dat gary oldman of zo?(nadie gevocode stemmen)

ik hoor hiet hele leuke ideeen werk ze goed uit!!!

Je bedoeld dus niet dat D.I.S.C.O stemmetje maar die andere :confused:

Hehe als je die andere bedoeld dat is Microsoft Sam en niet Gary Numan :D :D :D
 
Disc0 track 2:

waar blijft die synth lead? Ik zat te wachten op zo'n hollow FM lead solo'tje (of minimoogish) . De brake komt ook te snel en mag een beetje anders klinken dan diezelfde basnoten die je nu (in heel het nummer) aanhoudt. Heeft echt wel een leuke vibe, blijven aan werken zou ik zeggen ;)
 
ik vind het een best leuke track, maar als ik jouw was had ik dat stukkie wanneer die arpeggio erin komt wel wat subtieler gedaan het gaat veelste snel het enige wat ik echt super lekker vind is dat stukje van 00:15 tot 00:17 ik had sommige dingen weggedaan het nummertje eventjes laten liggen en morgen opnieuw beginnen met alleen dat enne stukje.

vind nog steeds dat er veelste veel haast inzit gauw dat erin etc. gaat allemaal wat tesnel en slordig is mijn mening.
 
Origineel geplaatst door justin
ik vind het een best leuke track, maar als ik jouw was had ik dat stukkie wanneer die arpeggio erin komt wel wat subtieler gedaan het gaat veelste snel het enige wat ik echt super lekker vind is dat stukje van 00:15 tot 00:17 ik had sommige dingen weggedaan het nummertje eventjes laten liggen en morgen opnieuw beginnen met alleen dat enne stukje.

vind nog steeds dat er veelste veel haast inzit gauw dat erin etc. gaat allemaal wat tesnel en slordig is mijn mening.

Ik weet het ik weet het..........
Springt van de hak op de tak maar ja... komt allemaal wel in orde moet nog ff de keuz maken met welk deel ik serieus verder ga dus....:biertje:
 
Veel succes ermee,en zou het ook zeker niet te overhaast doen.:okdan:
 
Origineel geplaatst door justin
Veel succes ermee,en zou het ook zeker niet te overhaast doen.:okdan:

Dank U ;)
 
Back
Top