Digidesign komt met een hele range produkten uit!

Misschien voor de menige sterveling niet te betalen maar toch zeker interessant om naar te kijken.

hdbig.jpg


Digidesign komt met een hele range hardware die de TDM hardware van weleer moet gaan vervangen. En eigenlijk was dat wel ook nodig want de concurrentie zat aardig dicht op de hielen en dat kan een marktleider natuurlijk niet op zich laten zitten. Er gingen al geruchten over rond maar nu eindelijk presenteren ze het vol trots op hun site http://www.digidesign.com.

Het geweld begint met een core PCI kaart bijna zwart van de DSP's. Kun je mooi gebruik maken van een zeer groot aantal hoogwaardige plugins en/of instrumenten.
Daarbij moet je natuurlijk de 24 bits 192khz IO gebruiken en zelfs hun eigen midi controller met de vertrouwde schuivenplank.
En natuurlijk de software moest hier ook op aansluiten dus hebben ze versie 5.2 hiermee ook uitgebracht.

Schrik niet als je voor een basis set zo'n slordige 15.000 € kwijt bent, maar dan heb je ook wat in huis.
 
Last edited by a moderator:
8> wow das wel chique, lekker zacht enzo... als ik nou genoegen neem met keukenrol doe je dan wat van the prijs af?? :p
 
hm, mooi hoor.
Maar eh, als ik 15.000 € voor een basissetup moet neertellen, dan heb ik zeker alleen nog maar een buraustoel zeker?

8o)


Arv
 
Digi is voor loosers !!

Digi is voor loosers !!

Ik moet elke keer denken aan die nieuwe studio van Andre Rieuu met zijn 'oude' complete set !

Ik ben wel benieuwd wat de upgradeprijs is
want die slaan meestal nergens op
kan je nog beter nieuw kopen !
 
Back
Top