* Cunttest 2010 *

attachment.php
 

Attachments

  • oorkonde_tragmadat.jpg
    oorkonde_tragmadat.jpg
    73,1 KB · Bekeken: 99
@tragmadat: nou proficiat, de grootste kut van 2010, zou het op de gevel laten zetten, voor in de ( roestende) analen. gefeliciteerd !!!!
 
Mocht Trag zich met oud&nieuw opgeblazen hebben, gaat de prijs neem ik aan naar de volgende in de lijst? :erm:
 
Istie weer ...
trag had even geen verbinding meer met de digitale wereld,
dat beviel m eigenlijk ook wel even maar gelukkig heeft ie het niet druk op het werkgebeuren dus....
Ik ga een plekje vrijmaken op de schoorsteenmantel!!!
 
bedankt/huh waar is mijn vote gebleven?/GO! tragmadat!

bedankt/huh waar is mijn vote gebleven?/GO! tragmadat!

These are the results from the jury from The Hague:

SirSickSik = 5 points
Demian = 4 points
Zoidsity = 3 points
6 Trak = 2 points
Tragmadat = 1 point

These were the results from the jury from The Hague.

Phochos

Wow Phochos, ik ben vereerd!
Ik ga ook nog even kijken op wie ik gestemd heb... ik wist niet dat je dat achteraf nog kon zien en ik was het vergeten (tja, krijg je als je net uit de kroeg kwam XD)

*komt terug van de vote*

ehh..waar is mijn vote?? hahaha!! ok, ik was er blijkbaar erger aan toe dan ik dacht.. LOL! helaas... volgens mij ben ik nu te laat he? Ach, ik gooi wel weer wat irritante kut#'s in de andere thread.. gemaakt met me nieuwe kickcrusher... How high&hard can it scream? XD

In ieder geval gefeliciteerd Trag! Moge 2011 voor jou weer een goed jaar worden waarin je veel moge kutten! :P

Mocht je nog een beetje hulp nodig hebben om je geluid naar de kut te krijgen... heb gisteravond de (voorlopig) laatste handen gelegd aan mijn SIK-FX:
24 velocity aangestuurde effecten, getriggered door midinoten (eg: noot 82=LFO-pan) (gecombineerd met de Samplefest en kickcrusher, instant snoeiharde breakcore met live audio-bewerking voor livesets per laptop :P)
Hoewel de pitchshifter module gebruikt wordt voor zowel tape-stop, tape-go, pitchshifter en pitchshifter reverse en retrigger+thru, retrigger-thru plus een retrigger tijd-modulatie optie (versnelling), kan de rest van de 22 effecten tegelijk gebruikt worden (+1 van de pitchshifter en 1 van de retriggers +thru/-thru) gnagnagna.
Met een paar extra toevoegingen van gisteren, is ie nog iets leuker geworden :P
-FXd retrigger (looped geluid van eind van de FX-lijn terug naar het begin)
-stereo->mid/sideband: geluid wordt aan het begin opgesplitst in mid-side, gaat door effecten en wordt weer terug omgezet in stereo.
-pan-jump: pan springt links->rechts of rechts->links bij elke trigger. Voor ritmische panwisselingen.
-Chorus: velocity=snelheid en gate=sync
Stuur me ff een berichtje als je interesse hebt, is je extra 'prijs' ;)
Zit net te denken aan een andere naam....KUT-FXD hehehe (notice the smiley...I love silly humor XD)

sik
 
echt, als ik gewonnen had, had ik voor de rest van mijn leven de oorkonde boven aan me Curriculum Vitae gezet :P Kut het systeem! :D
 
welcum bek :okdan: je hebt je gegevens inmiddels door kunnen geven?

Yes, he did 8)

Prijs stuur 'k deze week op, is de planning.
 
eerste inzending :P

eerste inzending :P

hier is alvast de eerste helft van mijn inzending 8~
gemaakt met een synthje met een poly-portamento die volgens de maker van synthedit niet mogelijk was hehehe en natuurlijk de kickcrusher d'r overheen :D
sik
 
hier is alvast de eerste helft van mijn inzending 8~
waar pcies? :P
gemaakt met een synthje met een poly-portamento die volgens de maker van synthedit niet mogelijk was
ik denk dat ik ongeveer weet hoe je het hebt bewerkstelligd ;)




maar goed, de cunttest is ten einde... laten wij ons daarom weer begeven richting de reguliere cuntdraad :walker:
 
alsnog..hoop dat ie het nu wel doet..:okdan:
 

Attachments

  • SirSickSik's- voice-web.mp3
    5,5 MB · Bekeken: 85
Back
Top