* Cunttest 2010 *

mijn brein wordt even zwaar geoccupeerd door een echte kutklus ( programmeren)
hopelijk volgende week ermee klaar.
dan komen er weer vele kutnummers, en de eerste natuurlijk voor de cuntest.............

zet de oorwarmers vast maar klaar.......:mega:

:mega:
 
maar hoeveel werk kost het jou om een K# te maken? ;)..

Hangt ervan af.. 'k Heb nog steeds een ultiem nummer in gedachte/in de planning, maar dat gaat tijd kosten..
Aan de andere kant zit ik ook te denken aan een ander K# om te maken, en dat zal niet langer dan 15 minuutjes moeten duren (incl. van m'n werk thuiskomen) :D

Overigens zal ik Bergen waarschijnlijk geen punten geven: 'k vind 'm gaaf* namelijk! :okdan:










*] in de zin van: mooi!
 
Hangt ervan af.. 'k Heb nog steeds een ultiem nummer in gedachte/in de planning, maar dat gaat tijd kosten..
Aan de andere kant zit ik ook te denken aan een ander K# om te maken, en dat zal niet langer dan 15 minuutjes moeten duren (incl. van m'n werk thuiskomen) :D
jawel nee ende ook toch maar...
speciaal een K# maken voor de cunttest is nutuulk mooier maar een reetdsch bestaande mag er ook worden ingespoten mocht de tijd ontbreken... :dj:

en idd, die van bergen is weer kielekiele... hij's niet goed genoeg als serieus nummer maar ook zeker niet slecht genoeg als k#...
 
ha als ik zo kuttig mag zijn om te vragen ? wat is de hoofdprijs? en wat is de tweede en de troostprijs? ala ha ha ik merkt het wel of ik wat win .....

alles is kut hier..... mn hoofdtelefoon is al een maand geleden kapot gegaan.... en ik heb geen goede spekaers op mn labtobje.... dus ja eigenlijk ben ik helemaal uitgerangeerd op dit moment....van de week komt eindelijk wat cash binnen zo kan ik er weer eentje kopen dus...

okidoki dit is dus mijn inzending......
 

Attachments

  • poi poi remi xxx.mp3
    5,3 MB · Bekeken: 100
:P
ha als ik zo kuttig mag zijn om te vragen ? wat is de hoofdprijs?
er is idd een prijs, wederom tevens ende ook dit jaar weer in samenzwering met Zoid (a.k.a. Von Zoidermann, Boy Zoiderman en/of Zoidy)
welke dat pcies zal zijn te doen gaan wezen kunnen moeten worden blijft nog ff geheim :slotje:

en ook jouw'n trek is toegevoegseerd trouwens (had je ook zelf kunnen doen nutuulk m'r enfin)...
 
Laatst gewijzigd:
de tweede prijs is een kutvoeding met een tweepuntsaansluiting -plus en min
de derde een k-massage op je hoofd?
 
2e tot laatste prijs is dat de deelnemers GEEN rekening krijgen voor de audiovervuiling die ze geplaatst hebben op dit stukje internet.

1e/hoofdprijs is daarentegen een Fenomenale, Über-coole, Gigantische ... ________________________*








*] helaas.. inkt van keyboard was op; afwachten dus..! 8)
 
Zo, "de broer van" kwam net ff langs met nog wat interresante muziek.

Met kraakjes, dat hoort dus zo G** de bli ... CENSUUR....


zjeus, dit is een potje kut zeg, ongleuflijk kudt! :okdan:
 
wat een kut zooi hier...ik wil ook wel wat kutten en op het web droppen. maar wat voor kutregels zijn er eigenlijk?? ik wil heel graag die kut massage op mijn hoofd winnen. en ik denk wel dat ik ga winnen want ik maak eigenlijk alleen maar kut nummers.

later

Oja dit word de cover van mijn kut release
kut-320x400.jpg


nou ja alvast een kut weekend gewenst.:duivels:
 
Back
Top