[ez-listening] orca

Fredd-E

Stamgast
Lid sinds
8 september 2002
Berichten
145
Locatie
Limburg
Ben ook eens bezig aan een easy listening techno achtig sfeernummertje met een drei oh drei erin :)

Te downloaden @ http://users.pandora.be/fredd-e/music/orca.mp3



Kritiek, tips, feedback zijn zeer welkom aangezien deze stijl nog redelijk nieuw is voor me om te produceren... je kan altijd maar meer en meer leren he...


thanx !!!
 
Ik vind hem wel ok, niet mijn stijl, ik zou het misschien niet draaien, maar in mjn huiskamer komt ie toch aardig naar binnenknallen, ja, vind m wel leuk!
Grtz.
 
Hey koel man, ik hou wel van die geluiden. Vooral die strings zijn errug mooi. You know your sound!

Persoonlijk zou ik iets meer doen met de beat. Iets meer percussie....maar dan heel licht hè...moet tenslotte easy listening blijven

keep up!
 
Origineel geplaatst door Slope Creations
Hey koel man, ik hou wel van die geluiden. Vooral die strings zijn errug mooi. You know your sound!

Persoonlijk zou ik iets meer doen met de beat. Iets meer percussie....maar dan heel licht hè...moet tenslotte easy listening blijven

keep up!

jep hij is nog under construction.. gewoon de grote grove lijnen die ik heb neergezet... het echte detailwerk moet nog komen...

in gedachten heb ik wat 'idm percussie' zitten voor deze track... allemaal kleine kraakjes, piepjes, geluidjes,.... vind ik zelf erg cool namelijk :)


komt helemaal goed
 
Ik las in een andere topic ook al over IDM. (Moet sowieso nog even flink rondluisteren wat er allemaal gemaakt wordt door de gewaardeerde collega's).

Heb al n.a.v. een reactie daarop begrepen dat het met timestretching enzo te maken heeft. A la Aphex Twin enzo. Dat zegt me dan wel wat.
Ben benieuwd.
 
Back
Top