[house]RebirthQ

MadThijs

Stamgast
Lid sinds
4 augustus 2002
Berichten
200
Locatie
Drenthe
Dit heb ik gemaakt met rebirth, wat denken jullie? Ik laat wel wat belangrijke info weg nu.

Rebirth of nie
 
Yep, da's zekers te weten Rebirth. ;)

OK, beetje flauw.

Wel leuk. Maak er nog maar een paar. :)
 
Hoi,

Ik ben zelfs ook rebirth gebuirker, wegens een te langzame pc voor het betere werk. Ik vind een kale rebirth over het algemeen erg kaal klinken, ik vind het progje meer geschikt voor begeleiding. Heb je niet een ander instrument om er doorheen te gebruiken??

ben verder wel benieuwd wat voro geluid je er nog meer uit kan halen?:)

GruBennn
 
eigenlijk is dit met een softsynth gemaakt. 909 samples drin geladen. Alleen delay gebruikt zoals in de standalone van rebirth. als je goed luistert gebeuren er dingen die niet kunnen in rebirth. Zolas de closed hihat en de openhihat tegelijk. Maar k zal vandaag nog wel ff wat posten wat hierop verder borduurt, gemaakt in Dreamstation.
 
Origineel geplaatst door Unic
Hoi,

Ik ben zelfs ook rebirth gebuirker, wegens een te langzame pc voor het betere werk. Ik vind een kale rebirth over het algemeen erg kaal klinken, ik vind het progje meer geschikt voor begeleiding. Heb je niet een ander instrument om er doorheen te gebruiken??

ben verder wel benieuwd wat voro geluid je er nog meer uit kan halen?:)

GruBennn

Ik ben ff doorgegaan met de vorige. galm aangezet en een beetje methet geluid van de bas en het melodietje gespeeld.

http://users.alwaysaccess.nl/~kkoops/RebirthQ2.mp3
 
Iemand?
 
hoi,

Ik vindt het beter klinken, klinkt voller. Het is verder wat eentonig, maar dat kan smaak zijn natuurlijk.

Ik merkte als ik mee wilde spelen, dat de het progje de geluiden iets heeft getuned. Dus niet geen nominale c waarde.


Als ik ff tijd heb dan zal ik ff wat posten wat ik doe met rebirth. verschil tussen kaal en aangekleed.

groetjes
 
Het is eentonig omdat ik het nog niet uitgewerkt hebt, kan het wel zo laten maar dan moet er meer gebeuren imo.

Het is niet stemmend omdat de bas veel fm heeft en de lead misschien iets omhoog gedtuned is.
Ik zal nog es even wat maken wat vanuit rebirth is gedacht. Wel in de richting van de eerste, met die dingen die niet kunnen in rebirth.
 
Origineel geplaatst door Unic
Ik gebruik nog wel eens een flanger over rebirht heen, vind dat wel lekker klinken.
Doe jij wel eens at met de pcf??

Nee, ik heb twee of drie dagen geleden het weer es geinstaleerd. Ik heb daarvoor wel eens alleen 1 patern gemaakt. Op de 909 zat ik wel es met pcf te spelen. Ook als extra filter op de 303s werkte het wel leuk.

RebirthQ heb ik verwijdert want ik was de ruimte nodig voor een nieuwe track in een ander topic
 
Back
Top