FxPansion Guru vervanger

saxo

Stamgast
Lid sinds
17 december 2009
Berichten
134
Locatie
Utrecht
Hai guys,

ik heb tot op heden altijd guru gebruikt om mijn loopjes te choppen bewerken etc etc.
maar guru is mij echt veel en veel te buggy jammer want voor de rest doet het precies wat ik wil.

nu vroeg ik mij dus af of er een soort gelijke software is (mac compatible) ?

Grt Saxo
 
Vreemd, Guru loopt bij mij al sinds t begin stabiel, enige, waar ik last van heb is dat ie af en toe niet Sync loopt in Trig/Shot mode met Cubase 5... heel gek... Maar buggy? Nee, hier niet.

Maar er komt een nieuwe plug aan van FXpansion (Geist heet t tot nu toe en t lijkt erop dat t een soort van Guru V2 gaat worden) Misschien dat t goedkoper is om te upgraden straks dan een andere plug te kopen die toch weer anders werkt dan Guru??

Andere soortgelijke plugs (zo uit mn hoofd):

-Stylus RMX,
-(als je Cubase 5 heb) Steinberg Groove Agent One,
-Native Instruments Battery
-Native Instruments Maschine (das met een hardware controller)
 
ja ik weet ook niet wat het is... kan niet aan mijn systeem liggen.
want had het op mijn imac en heb sinds maand een nieuwe mac pro en daar precies hetzelfde..

stylus rmx is idd een optie maar ik vind die plugin zo zwaar onhandig werken :P
ik werk met logic dus groove agent gaat helaas niet werken :)
 
heb gewoon de laatste versie helemaal ge update en alles zelfs de makers kunnen me niet zeggen wat de foutcode inhoud... LOL daar betaal je dan voor :)

maar goed iemand een andere goede vergelijkbare oplossing ?
 
heb gewoon de laatste versie helemaal ge update en alles zelfs de makers kunnen me niet zeggen wat de foutcode inhoud... LOL daar betaal je dan voor :)

maar goed iemand een andere goede vergelijkbare oplossing ?

Kort gezegd, die is er niet.
Je kunt eens naar NI Machine of Motu BPM kijken (van BPM is geen demo, maschine weet ik niet).

Overigens een totaal andere ervaring dan die van mij. FXpansion heeft mij altijd uitstekend geholpen.
 
Zijn ze er ondertussen uitgeraakt? Bij mij doet hij het nog steeds ;) Heb hem ondertussen volledig gemapped naar een Maschine controller en werkt heel leuk!
 
Back
Top