Vengeance Mastering Compressor

Vengeance introduceert een mastering compressor plugin. Een heleboel opties met zeer creatieve mogelijkheden.


attachment.php



Meer info: Vengeance mastering compressor
 
Last edited by a moderator:
goed lezen MRT, een van de creatieve functies kan zijn om een lullige midiloop te laten klinken als een goed geproduceerde tranceloop.

Het blijft moeilijk om de demo serieus te nemen, toch?

Een groove die op zich al geproduceerd klinkt trashen met een multiband om daarna het resultaat (excusez le mot) creatief gecompresst te noemen? ...

Wat zijn die patterns die je onder instelt in de DPC trouwens?
Envelopes waardoor je threshold varieert per band? Mix per band?
Dat geven ze niet aan in het filmpje.
 
Wat? Geen RTAS en PowerMac? Boeoeoeoe.......
 
Het is tegenwoordig mode om je track helemaal plat te compressen. Ik denk dat een heleboel mensen gewend zijn geraakt om die bepaalde sound te horen en heel veel producers die sound willen hebben. Of je er nou van houd of niet bijna alle producers hebben tegenwoordig die plat gemepte sound (dan bedoel ik met name de dance scene).

Deze compressor zorgt er meteen voor dat je die sound krijgt. Denk dat ik diezelfde sound ook wel met andere plugins kan krijgen alleen is het voor sommige producers gewoon makkelijk als het al voor je geprogrameerd is. Als je geen verstand hebt van compressie en je gebruikt deze om je sounds vetter te laten klinken. Why not. Denk wel dat je op een gegeven ogenblik uit gekeken bent op die sound als je alleen de presets gebruikt.
 
er is veel meer dan presets alleen, deze plug kaqn zaken die anderen niet kunnen
 
wat een kerstboom dat ding
leuk dat ie allemaal dingen kan, maar ik hoor niks bijzonders
 
lijkt me toch wel een geinige plug heur..... zeker voor techhouse/techno/trance/proghouse
 
Ik zie in dat filmpje wel wat leuke dingen, en voor effecten zal t wel te gek zijn, maar ik heb nog nooit zo'n slechte demo gezien van een "mastering" plugin. Als t filmpje representatief is voor de klank van de plug in, dan moet je m in ieder geval ZEKER niet hebben voor mastering.

voor effecten zal t wel grappig zijn, maar is er meer te krijgen.
 
Het is wat voor erbij inderdaad, er is meer en dan moet er ook bij, maar toch wel een aanvulling die kan tellen en niet te kostelijk, alle ingredienten kunnen van pas komen volgens mij kan hij een hoofdrol aan, als je er omzichtig mee omspringt, een preset op een mastering suite kan nooit carrément de instelling voor je track zijn, om al met de in en outs te starten, het overige is horen op goede monitors. Het huis waar hij van afstamt lijkt wel of het een must is voor de allround tech trance en electro boys onder ons. Voor ambient en film klinkt ozone 3 nog top..maar ik wil deze saus ook wel es proeve

:biertje::biertje::biertje:
 
Trouwens het programmeer werk komt van Stillwell, niet van Vengeance, zij doen alleen de marketing en nee, een YouTube video is niet representatief qua audio (dat kan je zelf ook wel invullen) trouwens grappig hoe alle plugs die (nog) niet gehacked zijn altijd lekker worden afgezeken.

nog vreemder dat mensen het wel willen gebruiken maar er niet voor willen betalen, terwijl we het hier toch over heel schappelijke bedragen hebben.
 
2 slof sigarretten? avondje stappen? 3 rijlessen? waar hebben we het over?
 
de software die ik gebruik is op een paar na na allemaal gekocht

maar het is bij mij wel een regel: try before you buy, hardware test ik toch ook in de shop.
daarna toch echt het orgineel kopen want werkt vaak wel beter
 
Trouwens het programmeer werk komt van Stillwell, niet van Vengeance, zij doen alleen de marketing en nee, een YouTube video is niet representatief qua audio (dat kan je zelf ook wel invullen) trouwens grappig hoe alle plugs die (nog) niet gehacked zijn altijd lekker worden afgezeken.

nog vreemder dat mensen het wel willen gebruiken maar er niet voor willen betalen, terwijl we het hier toch over heel schappelijke bedragen hebben.

Heb het idee dat de spullen van Vengeance altijd hier worden afgekraakt. Iig word er vaak negatief over gesproken terwijl er maar weinig dance producers zijn die niets van Vengeance gebruiken.
 
Back
Top