Vengeance Mastering Compressor

Vengeance introduceert een mastering compressor plugin. Een heleboel opties met zeer creatieve mogelijkheden.


attachment.php



Meer info: Vengeance mastering compressor
 
Last edited by a moderator:
Dat DPC is wel grappig,maar zal in de praktijk weinig gebruikt worden...voor de rest niks bijzonders...doet hetzelfde als de Cubase Multiband alleen met een fancy gui...vind eigenlijk de Cubase Multiband overzichtelijker en makkelijker werken...UAD Multiband ook...
 
Dat kan, maar er zit echt wel wat meer in hoor, zo heb je per band verschillende profielen afhankelijk van wat je witl, DPC effecten zijn freefrom die kan je dus gewoon tekenen.
de kale multiband is misschien 15% van de functionaliteit en de limiter 10% de rest zit hem in de configuratie instellingen per band en daarnaast de fx. zou hem dus ook niet zo zeer willen positioneren als transparante mastering compressor, maar meer als multiband FX doos, die in een chain of op een kanaal z'n ding kan doen. zit bijv ook een hele gave preset in voor van die ijle zweverige female vocals
 
Helaas is de demo afgelopen dus kan ik niet meer proberen :D (5 dagen demo,eigenlijk veels te kort,maar dat terzijde)

Maar goed,hij wordt gebracht als een Mastering tool en daarvoor zijn naar mijn mening betere alternatieven...Cubase,UAD,Voxengo,Brainworx,Izotope om maar een paar te noemen...
 
klopt, ik zou hem NIET primair als mastering oplossing willen positioneren maar wel een goede aanvulling in een mastering arsenaal.
 
Nee, maar VMS is een multiband kleurdoos, die in de chain of op een bus gewoon lekker z'n ding doet

Het was FG-X, Fabfilter Pro-L of BX XL voor mij als eind limiter. met de black friday 50% was FG-X de beste deal na dat tevens net m'n fab & BX XL demo waren verlopen
 
Back
Top