[track] hawker

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Hallo,

Voor de verandering eens een andere stijl gekozen. Beetje onwennig nog, maar alles went.

Hard, strak en dansbaar.

Beats uit de softe waren en de bassen uit de harde waren.
(zowaar een vette bas op de DW8000 gemaakt)

http://mmbase.dyndns.org/peaks/hawker.mp3
(DDS ligt plat dus alsnog deze download plek)

Laat maar weten wat je er van vindt. :)
 
pfff die dw8000 en niet vette bassen ? onmogelijk

maar ik vind de basslijn er te laat inkomen en teveel weg gedrukt zijn .. maar misschien ligt dat aan me speakers ... op het einde vind ik de basslijn iets te clubby worden daar voor .. vet !!

beat mag ook wel eens iets veranderen ..
 
lekkere beats fuse
die bas die er na 3 minuten inkomt is zeker vet, maar moet echt een stuk duidelijker naar voren komen imo
 
Deze is sneller en nu wel online.
(is iets vreemds met die URL aan de gang, maar de DDS is raar bezig de laatste tijd)

hawker
 
drums klinken echt lekker, fuse. hoewel ze wel ZO hard staan dat ik de andere geluiden eigenlijk nauwelijks meer hoor.
"niet echt mijn stijl" (hehehe, kan ik het ook een keer zeggen...) maar klinkt wel erg strak. nogal monotoon en zonder richting, maar dat is de stijl. knap gedaan.


maar grrrrr... maak eens een ID3-tag! :( ;)
 
klnkt niet onaardig dit is echt zo'n door draai nummer ik zou zelf er wat meer in laten gebeuren. maar verder ok!
 
Niet echt mijn stijl, maar klinkt niet gek! Balans in het nummer mag idd wat beter
 
Beats zijn erg lekker man! Bassline mag wel wat duidelijker en ik zou er wat meer geluiden instoppen.

Keep it up!
 
Ik ben persoonlijk niet zo'n liefhebber van dat phasing gedoe opdat eerste beatje.... ik zie het nut er niet van in en ik krijg er koppijn van!
:)
 
Lekker! de beats zijn heerlijk. (techno trance essentials?). Maar goed voor de rest, lekker dansbaar niet bijzonder origineel en heerlijk strak
 
Back
Top