M-audio Oxygen 88

M-audio lanceert topmodel voor de Oxygen-serie.

attachment.php



Na de 25-, 49- en 61-toetsen tellende controllers vult M-audio het gat bovenin de Oxygen-serie met een 88-toetsen tellend klavier. Met een 'graded hammer-action'-klavier moet volgens M-audio een pianist zijn ei op deze controller kwijt kunnen. Daarnaast is de controller geschikt voor de DAW-gerichte producer, dankzij de 32 toewijsbare knoppen en faders. Ook de DirectLink mode draagt hieraan bij. Hiermee is de Oxygen 88 namelijk plug-and-play te integreren met de meeste gangbare DAW-pakketten. Ook veel van de op dit moment populaire Virtuele Instrumenten zijn 'out of the box' met de controllers te besturen.

Meer info: M-audio.com
 

Attachments

  • view_image.php.jpeg
    view_image.php.jpeg
    25,3 KB · Bekeken: 74
Last edited by a moderator:
Wat zijn precies de verbeteringen ten opzichte van de keystation 88Pro?

Volgens mij had de 88Pro meer knoppen en een groter display met iets meer overzicht.
 
Wat zijn precies de verbeteringen ten opzichte van de keystation 88Pro?

Volgens mij had de 88Pro meer knoppen en een groter display met iets meer overzicht.

Is het niet gewoon een opvolger? De Keystation 88Pro lijkt namelijk op de site van M-audio een beetje EOL.
 
Heb het nog niet in levende lijven gezien, maar denk dat de keys enzo aanzienlijk beter gaan zijn dan de Keystation 88.
Hun andere klaviertjes -met ingebouwde sounds- waren er al stevig op vooruitgegaan, vond ik.
 
Back
Top