Airborn- techno su misura del amsterdam

De Voorman

Ouwe rot
Lid sinds
7 december 2001
Berichten
1.034
Locatie
Mokum
uhhhh

uhhhh

ik druk op de link en 29 seconden later speelt wm player 9 hem probleemloos af ik weet dat hij op 22khz is maar dat moet geen probleem zijn.
 
Re: uhhhh

Re: uhhhh

Origineel geplaatst door De Voorman
ik druk op de link en 29 seconden later speelt wm player 9 hem probleemloos af ik weet dat hij op 22khz is maar dat moet geen probleem zijn.

Idd bij mij doet ie het wel :confused:
Maarre errug lekker Tribal deuntje hoor :okdan:
 
track staat in 22khz wav> anders gelul met mijn future platenmij...
 
Ik vind hem wel cool, alleen het is een beetje standaard techno, dat zegt niet dat ik hem kut vind maar ik vond die andere iets rusigere dingen die je hier poste stukken beter, er word al zoveel van dit soort techno gemaakt...

Waar word hij uitgebracht?????

Jur
 
Origineel geplaatst door De Voorman
track staat in 22khz wav> anders gelul met mijn future platenmij...
erm... 'gelul'... je kunt ook een mp3 ook in 22khz coderen... 8)

geachte moderator(s), 6 trak wil hier geen oeverloze discussie van maken...
hierbij geeft 6 trak ook te kennen dat hij geen interesse meer heeft in het beluisteren van deze track...

hoogst achterlijk,
6 trak.
 
uhhhh 2

uhhhh 2

da week noh nie. Hij is onderweg naar 13 labels worldwide... Maar als ik daar als een bami hapje onderop kom dan moet ik nog een pakketje verzenden...so ist es nur mal.
Aangeschreven labels: bush, kobayashi, advanced etc.
 
NB ik ben niet de webbeheerder van onze site 2b honest> ik heb geen kaas gegeten van codecs. Laat staan in het omzetten. het spijt me dat je hem niet kan downloaden, dit zal ook voor anderen gelden. Ik neem je advies ter harte en speel het door naar de webbeheerder. Ik hoop dat het op die andere manier wel lukte...
 
Hijdoetetniet!
 
SERVER

SERVER

DOET HET WEER...
 
jammer dat je loopgroove maar een halve maat is
ik vind de groove niet altijd lekker op elkaar vallen

ook kan dat detuned electronische string geluid veel expressiever

dat moet je netzoals luke slater laten scheuren

en ik hoop voor je dat je meer dan 1 nummer op de cd hebt gezet

dat was het wel wat mijn op en aanmerkingen betreft

en voor de rest doorgaan :P
 
Die detuned klinkt hier uit de pc in deze kwaliteit niet zo warm vol en analoog als ik zou willen maar ja...De master doet meer dan deze wav...Ik/(we) neem je kritiek mee als educatieve bagage... thnx
 
Back
Top