can i get a hit please!!?

Dag james.
Ik heb net allebei de trekjes zitten luisteren, en, zonder je persoonlijk of je talenten aan te
willen vallen, ik vind het volkomen RUK.
Probeer nog es 'n 3e versie en maak m'n oortjes weer blij aub.

garoeten (of greeeetzzzzzz, zo u wilt)
 
Ik ga hier echt uit de boot vallen maar na dit nummer (versie 2) al een paar keer gehoord te hebben over mijn koptelefoon moet ik tot de conclusie komen dat ik het wel een relaxt nummer vind.

ik vind het gewoon goed, het gedistort leadgeluid behoort tot mijn smaak ook al wordt hij gebruikt in een simpel maar toch wel efficient melodietje... niet te complex, gewoon bek houden en gaan ermee :)

de robotachtige stemmetjes vind ik ook wel klinken en passen bij het geheel.

het gejatte melodietje van dat bekend nummer vind ik wel grappig gedaan, ik vind het wel erbij passen eerlijk gezegd.

het wijkt misschien af van standaardmuziek maar dat is toch net goed, beetje vernieuwing kan heus geen kwaad.


ik zou hem gewoon afwerken en vet schijt hebben aan al die negatieve kritiek. gewoon je eigen ding blijven doen.

denk dat ik hem morgen maar eens keihard op mijn monitoren ga checken.................

keep it up

:okdan:
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Dag james.
Ik heb net allebei de trekjes zitten luisteren, en, zonder je persoonlijk of je talenten aan te
willen vallen, ik vind het volkomen RUK.
Probeer nog es 'n 3e versie en maak m'n oortjes weer blij aub.

garoeten (of greeeetzzzzzz, zo u wilt)

wat schiet dit soort "feedback" nou op? ik ben voorstander van een forumregel dat bij feedback op geposte tracks wel wat constructievs moet worden gezegd... man..hier wordt je toch alleen meer depressief/geirriteerd van? muziek is al zo persoonlijk.....

dus gemmetje: wat zou je graag anders willen horen? tips? opmerkingen?
 
ik heb de 2e track beluisterd en een aantal punten van kritiek:
- Ik snap het idee van "less is more", maar ik vind de track te weinig body hebben. Probeer wat meer percussie te gebruiken zodat het minder top 40 klinkt. Vooral in het midlaag. Het is nu alleen maar boem-shi-clap-shi!

- Er zit totaal geen opbouw in je track. Je bent zelf een dj, waar zet je in deze track de naald op de plaat? Waarschijnlijk op 29 seconden, want daar begint ie. Vanaf die 29 seconden gebeurt er vrij weinig behalve wat hihats en veranderingen in lead/melodie etc.

- Kom ik gelijk bij het laatste punt; dat afwisselen met die hele bekende sample waarvan ik ff de naam niet meer weet. Het doet mij bijna denken aan die Klubbheadz achtige muziek waarin ze in een keer van melodie veranderen. Het is of het een of het ander en niet beide!

Dit waren zomaar een paar dingen die bij mij naar boven kwamen. Ik bedoel het goed :)
 
Origineel geplaatst door Bauhaus
ik heb de 2e track beluisterd en een aantal punten van kritiek:
- Ik snap het idee van "less is more", maar ik vind de track te weinig body hebben. Probeer wat meer percussie te gebruiken zodat het minder top 40 klinkt. Vooral in het midlaag. Het is nu alleen maar boem-shi-clap-shi!

- Er zit totaal geen opbouw in je track. Je bent zelf een dj, waar zet je in deze track de naald op de plaat? Waarschijnlijk op 29 seconden, want daar begint ie. Vanaf die 29 seconden gebeurt er vrij weinig behalve wat hihats en veranderingen in lead/melodie etc.

- Kom ik gelijk bij het laatste punt; dat afwisselen met die hele bekende sample waarvan ik ff de naam niet meer weet. Het doet mij bijna denken aan die Klubbheadz achtige muziek waarin ze in een keer van melodie veranderen. Het is of het een of het ander en niet beide!

Dit waren zomaar een paar dingen die bij mij naar boven kwamen. Ik bedoel het goed :)

ben alleen maar dankbaar voor zulke kritiek. ik neem aan dat jullie allemaal wel de 2e versie downloaden en niet de eerste :-D

maare, het was iets om mee te experimenteren. Als DJ zijn draai ik vooral de minuut voor de break, de break en na de break uit mixen.. maar ik draai dna ook bijna nooit 1 plaat tegelijk, altijd 2 of 3.. dus die kaalheid valt dan weg..

maar thanks voor de kritiek. Ik laat deze track echter liggen en ga verder met anderen :D
volgende keer beter!!
 
hehe, grappig heb voor de verandering eens een keer alle andere berichten globaal doorgelezen
en daarna geluisterd... Ik vin het een lekker nummertje hehe tenminste de lead vin ik wat hebben!,
Maar idd bietje valsjes als je 2 melodieen over elkaar gooit en ehm beats iets te simpel, geprogrammeerd en daardoor wordt het een beetje een nummer van jaren terug , lees lagere kwaliteits muziek! Doet me trouwens wel denken aan mijn FastTracker tijd :P

Leuk geprobeerd dit nummer, maar niet gelukt... leuk idee alleen niet goed genoeg uitgewerkt,
lead vind ik trouwens net iets te clean in de mix, mag best een reverbje of delay achtig iets op om het wat vloeiender te laten VOELEN. De hihat staat naar mijn gevoel te ingetikt/geprogrammeerd , je mist dat treintje dat je ophoog en omlaag duwd zodat je wel MOET dansen, over paar maandjes nog ff dit nummer luisteren en alles wat je dan hoort aanpassen naar je niveau dat je dan hebt en je kunt er nog best een goede mix van maken hoor , maar een hit is wel erg hoog gegrepen denk ik haha, maar je weet maar nooit TATU zingt ook nogsteeds zo lelijk als maar kan !!!
 
Origineel geplaatst door Mstudio1
hehe, grappig heb voor de verandering eens een keer alle andere berichten globaal doorgelezen
en daarna geluisterd... Ik vin het een lekker nummertje hehe tenminste de lead vin ik wat hebben!,
Maar idd bietje valsjes als je 2 melodieen over elkaar gooit en ehm beats iets te simpel, geprogrammeerd en daardoor wordt het een beetje een nummer van jaren terug , lees lagere kwaliteits muziek! Doet me trouwens wel denken aan mijn FastTracker tijd :P

Leuk geprobeerd dit nummer, maar niet gelukt... leuk idee alleen niet goed genoeg uitgewerkt,
lead vind ik trouwens net iets te clean in de mix, mag best een reverbje of delay achtig iets op om het wat vloeiender te laten VOELEN. De hihat staat naar mijn gevoel te ingetikt/geprogrammeerd , je mist dat treintje dat je ophoog en omlaag duwd zodat je wel MOET dansen, over paar maandjes nog ff dit nummer luisteren en alles wat je dan hoort aanpassen naar je niveau dat je dan hebt en je kunt er nog best een goede mix van maken hoor , maar een hit is wel erg hoog gegrepen denk ik haha, maar je weet maar nooit TATU zingt ook nogsteeds zo lelijk als maar kan !!!


hee man heb je wel de goeie mix gedownload??

:-)
 
Back
Top