can i get a hit please!!?

zeg james ..

weet je uberhaubt wel wat vals is ?
dit klinkt echt voor geen meter die acid lijn met die 80ties sample

ook is de 80ties sample niet helemaal strak geknipt

ik vind dat je er weer erg makelijk van afmaakt
dit kan beter zeker voor een remix want meer is het niet
 
Origineel geplaatst door MadR
zeg james ..

ik vind dat je er weer erg makelijk van afmaakt



haha ok ok ik zal er eens wat meer tijd aan besteden.
 
Het begin vind ik op zich wel lekker, maar daarna begint het vervelend te worden.
Als dat stukje sample uit "don't go" erin komt wordt het echt zeer onharmonieus. De noten passen niet bij elkaar.
Verder wordt het ook veel te druk.

Nee, sorry dit is echt niks
nooo.gif
 
nou nou
er zitten toch echt wel dope stukken in hoor! :stupid
maar ik geef toe dat de break te laat komt, de harmonie even later ver te zoeken is
maar er zit toch wel potentie in!!??

ik moet alleen die 80's loop niet in de hele track gebruiken maar alleen in korte breakjes..

we gaan een nieuwe edit maken en dan kijken of ie beter is..

don't loose your faith in me 8~
 
Sja, idd beeetje rommelig af&toe,
Origineel geplaatst door djsirjamez
..ik moet alleen die 80's loop niet in de hele track gebruiken maar alleen in korte breakjes..
..DAT zal al veeeeeel schelen=> die 2 melodielijnen doorelkaar is 'n beetje :confused:
Maar goed, misschien na een paar :biertje: 's .. ;)
Ben benieuwd naar de [Remake]
 
Al een STUK beter!
Al vind ik 't "Don't Go" -melodietje er niet helemaal in passen, maar dat kan smaak zijn.. :bekdicht:
:biertje:
 
stukken beter dan de eerste, dat staat inderdaad vast.
enkele goede stukken, enkele mindere. ga ik niet over lopen zeiken dat 't mijn stijl niet is.
die tune erin mag juist wel, maakt het nog even aangenaam ;-)
 
sorry jamie

sorry jamie

Maar ik vindt hem a kaal(badkamer akoestiek> daar heb ik zelf okk altijd een handje van)b- te simpel. it just doesn't come together...je kan veel beter...
 
Sorry maar ik deel met velen dezelfde mening ik vind het niks.
Maar laten we het vlug vergeten en wachten op een andere kneiter van je :okdan: :kroon: :biertje:
 
ik heb beter spul van je gehoord... vind het een beetje inhoudsloos.
Geluid is wel weer dik in orde.
 
0Y€

In de experimentele electronische muziek zouden ze dit een bitonale werk noemen met een bitempisch karakter.

Ik heb de indruk dat die yazoosample niet correct in de groove zit. daarmee bedoel ik dat het tempo wel juist is maar het ritmisch motief is anders (qua karakter) (vergelijking shuffle over swing)

het blijven gewoon twee naast elkaar staande stukken die eigenlijk in wezen niets met elkaar te maken hebben, noch is er een inspanning gemaakt om dit niet zo te laten zijn, alhoewel je mogelijkheden genoeg hebt.

maar wie ben ik om daar over te oordelen; les goûts et les couleurs, on ne discutez pas.

kijk (luister) en corrigeer toch nog eens die yazoo sample.
 
oi!

ik geef toe dat het niet een soulvolle track is, meer een chicago kaalheid track, maar zo nu en dan is een kale kletser ook lekker!

Ook kan ik me wel vinden in de yazoo onsamenhangendheid met de rest, echter, vind ik het juist grappig dat als je een bepaalde flow hebt dat de sample iets heel anders brengt, een verrassingselement zeg maar..

het is geen track die je zo effe lekker thuis luistert denk ik (hoewel ik dat wel weer persoonlijk vind, maar kan me voorstellen dat niet iedereen er zo over denkt) .. maar wel een leuk spul voor de DJ. Ik heb goed op zitten letten dit weekend weer hoe bep. DJs tracks draaien en hoe die in elkaar zitten. En dit Chicago achtige kaalheid komt vaker voor dan je denkt. Idd badkamer akoestiek, soms totaal in houdloos maar dan zitter er bep. elementen in die op zichzelfstaand het goed doen. Daarom denk ik toch dat deze track goed draaibaar is. Buiten het feit dat smaak persoonlijk is.

maar meer tips en kritiek zijn echt welkom. Ik ga ook zeker kijken of ik met die Yazoo sample iets beters kan doen! Als iemand een tip heeft dan graag ook welkom, dan ga ik kijken of het me lukt haha en of het beter klinkt.

knowledge is power, feed me with it!
 
Je zou 't eens moeten uitproberen op publiek (zoals de meeste wapens getest worden.. :D [geintje] ) , daar kan je ook veel van "leren". Want zoals ik al eerder zei [and I quote myself]:
Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
..misschien na een paar :biertje: 's .. ;)

Ik vind de meeste 'brouwsels' van mezelf, als ik ze (zachtjes) thuis hoor, erg weinig/nix.. Vaak scheelt de volume (BASS-druk!!) & de staat waarin je verkeerd ( :biertje: ) !! ;) maar of dat een goeie richtlijn is... :bekdicht:

Verder is het, denk ik, wel een leuke plaat om tussendoor te gooien :dj:
 
Origineel geplaatst door djsirjamez
oi!

ik geef toe dat het niet een soulvolle track is, meer een chicago kaalheid track, maar zo nu en dan is een kale kletser ook lekker!

Ook kan ik me wel vinden in de yazoo onsamenhangendheid met de rest, echter, vind ik het juist grappig dat als je een bepaalde flow hebt dat de sample iets heel anders brengt, een verrassingselement zeg maar..


Moewah...er moet wel iets zijn dat de track 'verbindt'...

het is geen track die je zo effe lekker thuis luistert denk ik (hoewel ik dat wel weer persoonlijk vind, maar kan me voorstellen dat niet iedereen er zo over denkt) .. maar wel een leuk spul voor de DJ. Ik heb goed op zitten letten dit weekend weer hoe bep. DJs tracks draaien en hoe die in elkaar zitten. En dit Chicago achtige kaalheid komt vaker voor dan je denkt. Idd badkamer akoestiek, soms totaal in houdloos maar dan zitter er bep. elementen in die op zichzelfstaand het goed doen. Daarom denk ik toch dat deze track goed draaibaar is. Buiten het feit dat smaak persoonlijk is.

maar meer tips en kritiek zijn echt welkom. Ik ga ook zeker kijken of ik met die Yazoo sample iets beters kan doen! Als iemand een tip heeft dan graag ook welkom, dan ga ik kijken of het me lukt haha en of het beter klinkt.

knowledge is power, feed me with it!
Ik denk dat je in de 2e versie netjes hebt genknipt en gestotterd en gefilterd met de yazoo sample maar alleen in de verkeerde track...dat geluidje kan zeker een toffe track opleveren...ik denk als je de schreeuwirige lead veranderd met een wat romiger, grooviger geluid dat je dan al een stuk prettiger nummer krijgt...kaal...maar wel bruikbaar in een set...

probeer het eens met een funkig basgitaartje...
 
h ...Chicago ??

h ...Chicago ??

ja ben ik weer ...
ik vind het meer naar hardhouse dan chicago neigen hoor
al begrip ik wel wat je bedoeld .. echter chicago had wel een soort magie die ik hier mis

luister eens wat oude trax platen .. dan hoor je het wel

ik vond die plaat met Micha erg oke
ook al had ie ook niet veel soul ... de beats waren lekkah !
 
Re: h ...Chicago ??

Re: h ...Chicago ??

Origineel geplaatst door MadR
ja ben ik weer ...
ik vind het meer naar hardhouse dan chicago neigen hoor
al begrip ik wel wat je bedoeld .. echter chicago had wel een soort magie die ik hier mis

luister eens wat oude trax platen .. dan hoor je het wel

ik vond die plaat met Micha erg oke
ook al had ie ook niet veel soul ... de beats waren lekkah !

hey bro!

Ik pretendeer ook zeker niet Chicago style te kunnen evenaren hoor! houd me ten goede! Het is meer de gedachte dat het die richting uit neigt.. en dat je zegt dat het op hardhouse eerder lijkt.. bro, that hurts!! ;{

thanks voor die plaat met Misjah.
 
Back
Top